פרסום ראשון

עיריית טבריה לרה"מ: אין תקציב להילולת רבי מאיר בעל הנס

האם ההילולה המסורתית של רבי מאיר בעל הנס בטבריה בסכנת קיום השנה? עיריית טבריה מודיעה במכתב לנתניהו, דרעי ולשרי הממשלה: "אין לנו יכולת כספית להעמיד תקציב לנושא זה" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
ציון ריב מאיר בעל הנס בטבריה (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

בעוד פחות מחודשיים צפויה להתקיים הילולת רבי מאיר בעל הנס בטבריה, אך עיריית טבריה מודיעה במכתב לראש הממשלה, בנימין נתניהו, ליו"ר ש"ס, אריה דרעי, ולשרי הממשלה כי אין לה את היכולת להעמיד תקציב עבור קיום ההילולה.

במכתב ששיגר בועז יוסף, הממונה על עיריית טבריה, והגיע לידי 'כיכר השבת', הוא כותב כי: "במהלך ההילולה יפקדו את הציון עשרות אלפי איש בפרק זמן קצר של 48 שעות. מדובר במספר מבקרים גדול, בפרק זמן קצר ובשטח קטן ללא חניה. כבכל שנה, וביתר שאת בשנים אלו לאחר אסון מירון, אנו מתפללים כי האירוע יעבור בשלום וללא נפגעים".

לדבריו: "לצערנו עד כה לא מומנה ההילולה ע"י משרד ממשלתי כלשהו וכל הנטל וההוצאות הרבות נפלו על העירייה
ועל מוסדות רבי מאיר. בשנה זו אנו מבקשים לקיים את ההילולה בבטחה תוך הקפדה על הסדר והניקיון ושמירה על בטיחות המבקרים ולצורך כך, אנו מבקשים תקציב דחוף בסך 13 מיליון ש"ח לקיום ההילולה".

"הגיע הזמן", כותב הממונה על העירייה: "שהאירוע הכולל עשרות אלפי מבקרים שמגיעים מכל רחבי הארץ יאורגן בצורה מקצועית וטובה, לעירייה אין יכולת כספית להעמיד תקציב לנושא זה".

יוסף נימק בין היתר את הנושאים הצריכים טיפול לקראת ההילולה: "הסדרת חניון "חנה וסע", שרותי אבטחה וסדרנים, נקיון, דגלול וארגון, הגברה, תאורה, מצלמות והקמת חפ"ק רואה והכשרת המעבר להולכי רגל".

המכתב המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר