ח"כ ארז מלול:

"יחס מפלה בין ההפגנות נגד הרפורמה להפגנות החרדים"

ח"כ ארז מלול ביקש להגיש הצעה לסדר ולדון במליאה על היחס המפלה של המשטרה בהפגנות החרדים לעומת הפגנות נגד הרפרומה: "הכנסת תיתן את דעתה על אכיפה בררנית זו" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ ארז מלול (צילום: אריק מרמור/פלאש90)

"ראוי כי הכנסת תיתן את דעתה על אכיפה בררנית זו", כך ביקש ח"כ ארז מלול (ש"ס) בהצעה לסדר שהגיש נגד היחס המפלה לדבריו ביחס הנוקשה של המשטרה בהפגנות החרדים לעומת היחס הסלחני בהפגנות נגד הרפרומה המשפטית.

בפתח דבריו כתב ח"כ מלול: "עדים אנו לאחרונה להפגנות והפרות סדר קשות ברחבי הארץ של מתנגדי הרפורמה המשפטית. עם זאת נראה כי המשטרה נקטה במדיניות של סלחנות והכלה כלפי הפגנות והפרות סדר אלו, תוך גישה מחמירה ונוקשת יותר כלפי הפגנות החרדים והימין".

לדבריו: "היחס המפלה בא לידי ביטוי בהפעלת בואש, שימוש בכוח מופרז בניגוד לנהלים, מעצרי שווא, ובאישורי המשטרה לקיום הפגנות במקומות נפיצים ורגישים.".

מלול הדגיש: "השימוש הרב באמצעים קיצוניים לפיזור הפגנות דווקא כלפי חרדים ואוכלוסיות מיעוט אחרות מעלה חשד שהדבר נעשה באופן שיטתי כלפי אוכלוסיות מסוימות. אפליה זו מדאיגה מאוד ומעלה שאלות לגבי חוסר משוא פנים של אכיפת החוק בארצנו.

"חיוני כי משטרת ישראל תשמור על הסדר הציבורי ותגן על ביטחונם של כלל האזרחים, אך יש לעשות זאת באופן המכבד את זכויות וכבודו של כל הפרט ובצורה הוגנת ללא כל קשר לדעותיהם הפוליטיות ו/או אמונתם".

ח"כ מלול סיים: "שימוש בכוח מופרז או בטקטיקות מפלות עלולים לערער את אמון הציבור באכיפת החוק ולפגוע במרקם החברה שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר