בהוראת פוסקי ההלכה

רכבם של תורני השבת באיחוד הצלה יזוהה בסמל מיוחד

למען כבוד השבת הוסדר מיתוג מיוחד לתורני השבת הנאלצים לנסוע ברכבם לצורך פיקו"נ בשבתות וחגים. תהליך מסודר נכנס בימים אלו לשורות הפעילות המבצעית באיחוד הצלה בשבתות וחגים (חדשות, חרדים).

(צילום: יח"צ)

באיחוד הצלה משיקים בימים אלו פרויקט ייחודי של תגבור ועיבוי מערך תורני השבת.

מערך תורני השבת פועל בארגון מזה שנים רבות בהצלחה רבה תחת הפעילות של אגף הלכה בארגון ובעידוד הרבנים, כאשר תורני השבת במסירות מיוחדת מקריבים את השבת שלהם עבור הצלת חיי אדם כשהם זמינים במהלך כל השבת לצאת ולהגיש עזרה ראשונה לכל אירוע המדווח בגזרתם.

תורני השבת המצוידים באמצעים טכנולוגיים המותאמים לשבת ובציוד מלא להגשת עזרה ראשונה מיידית לכל אירוע חירום ובזמן הזה כאשר הם יוצאים לקריאות החירום להציל חיים בני המשפחה נשארים לבדם בבית כולל במהלך סעודות השבת.
בחודשים האחרונים ולאחר פעילות ארוכה של רכז הלכה ארצי בארגון הרה"ג רבי נפתלי הלפרין שליט"א הצטרפו כוננים רבים למערך תורני השבת.

לאור קריאתם של הרבנים, התורנים יצוידו באות זיהוי מיוחד לרכב מה שיאפשר להם לנוע בחופשיות בדרכם להצלת חיים.

(יח"צ)

תורני השבת באיחוד הצלה עוברים הדרכה בהלכות שבת על ידי אגף הלכה בניהולו של הרה"ג רבי יעקב רוזנברג שליט"א בנוסף לנהלי הפעילות בשבת וחג שנקבעו על ידי אגף הלכה ומחייבים את כלל מתנדבי הארגון.

לייזר היימן סמנכ"ל מתנדבים ותפעול באיחוד הצלה: ״תורני השבת הם יחידת העילית של הארגון מתנדבים המוסרים את עצמם למען הצלת חיים תוך שמירת השבת על פרטיה ודקדוקיה. אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה אומר כארגון המקפיד על הצלת חיים תוך שמירת השבת בהידור אנו גאים על שכלול ותגבור מערך תורני השבת באיחוד הצלה״.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר