לצד הצלחות במאבק

יד לאחים בפנייה בהולה לרבנים: עזרו לנו להיאבק במיסיון

במקביל למאבק הנרחב של עשרות פעילי ומתנדבי יד לאחים בקמפיין המיסיונרי רחב ההיקף להמרת דת שיצא לדרכו לפני כשבוע וחצי, פנו היום בארגון במכתב בהול לרבני הערים בערים בהן מתקיים הקמפיין, בבקשה כי יעזרו למיגורו.(חרדים, מיסיון)

אסף מגידו | כיכר השבת |
הערכות מיוחדת שפוזרו בבתי הכנסת (צילום: יד לאחים)

"בימים אלו" נפתח המכתב "יצא המיסיון הנוצרי בקמפיין הטפה נרחב וחסר תקדים במסגרתו מחולקים ספרי הטפה בכל תיבת דואר בקו גדרה-חדרה, ובסך הכול ל-4,000,000 ישראלים. קמפיין פרובוקטיבי ומחוצף זה נועד להמרת דתם של כמה שיותר יהודים רח"ל, היל"ת ובימים אלו הוא הגיע גם לעירכם. מדובר בקמפיין מסוכן עם פוטנציאל נפיץ והרסני, ובשל כך בקשתנו מכבוד הרב כי יואיל נא להוציא מכתב אזהרה לתושבי העיר המזהיר מפני הקמפיין המיסיונרי, להעביר את הסכנה לרבני השכונות כדי שידברו עליה בבתי הכנסת, וכן להזהיר את הציבור בדרשות ובמפגשים אחרים עם התושבים ועם אנשי הציבור וראשי העיר".

במחלקה למאבק במיסיון ביד לאחים מציינים בסיפוק כי הקמפיין המיסיונרי נתקל בהתנגדות עזה מצד תושבי הערים השונות, וכי חלקם הגדול של הספרים שחולקו הושלכו לפח בידי תושבים זועמים. עוד אומרים בארגון כי בשל הצפת הנושא לידיעת הציבור הרחב, כמה מחלקים שנשכרו על ידי חברת ההפצה יצרו עמם קשר והודיעו כי יפסיקו את עבודתם בה, כדי לא להיות שותפים למעשה נבזי זה.

חומר מיסיונרי מושלך הישר אל פח האשפה (יד לאחים)

ביד לאחים אומרים כי מסע הצלב המיסיונרי הגיע כבר לערים רחובות, רמת גן, לוד, רמלה, גבעתיים, פתח תקווה, אשדוד, תל-אביב, כפר סבא, אשקלון, באר יעקב, יבנה, ראשון לציון, נס ציונה, הרצליה, תל אביב, חדרה, בת-ים, חולון, נתניה, רמת השרון, קירית אונו, יהוד, רעננה ואור יהודה, וכי תושבי הערים נדרשים לפקוח עיניים, להשליך לפח את הספרים המיסיונרים ולחייג למוקד החירום של הארגון בכל התקלות במפגע מיסיונרי, בטלפון שמספרו 9234*.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר