לסייע במאמץ המלחמתי

החרדים העובדים נרתמים: חרדי ויש לך מקצוע? הצבא צריך אותך

בזמן מלחמה לתרום את הידע המקצועי שלך, זו ההשתדלות שלך • בהתאם לצרכים בצה"ל הוכנה רשימה של בעלי מקצוע שיכולים לתרום את חלקם למאמץ המלחמתי (דרושים)

זה הזמן שלך וההשתדלות שלך להצטרך למאות החרדים שעושים עכשיו שלב ב' (צילום: כיכר השבת)

בימים אלו כולנו שואלים את עצמנו, מה אנחנו יכולים לתרום למאמץ המלחמתי. אתה שומע על חברים שמתגייסים לשלב ב' ושואל את עצמך איפה אני בכל הסיפור הזה. אתה מאוד רוצה לתרום, אבל לא ברור לך מה בדיוק בכישורים שלך יתאים לצבא, או האם הצבא צריך את זה. אתה כבר מקצוען בעבודה שלך וחושב שהדרך הכי טובה, היא לתרום מהידע המקצועי שלך באזרחות, לטובת המערכה.

מסתבר שלא רק שאתה יכול, אלא גם הצבא צריך אותך בדיוק בתחומים הללו. בשבועות האחרונים ערך הצבא מיפוי מקצועי של הצרכים, וגיבש שורה ארוכה של מקצועות בהם קיים חסר במסגרת מערך המילואים של הצבא. בהתאם לצרכים הוכנה רשימה של בעלי מקצוע בתחומים שונים שיכולים לתרום את חלקם.

תרום את הידע המקצועי שלך לטובת המלחמה - לחץ כאן>>>

אם אתה בעל ידע והכשרה תורנית, או עורך דין, איש תוכנה, או איש מקצוע מהתחום הלוגיסטי, טבח מוכשר, עובד בתחום הרפואה, ותחומים נוספים כמו עבודה סוציאלית ועוד מקצועות, תדע לך שהצבא זקוק לך.

אז אם אתה עובד באחד המקצועות הללו, זה הזמן שלך וההשתדלות שלך להצטרך למאות החרדים שעושים עכשיו שלב ב'. תוכל לקחת חלק במהפכה שמתרחשת עכשיו, ויחד עם מאות חרדים, לתת כתף ולהיכנס מתחת לאלונקה.

בימים אלו נפתחות קבוצות חדשות של שלב ב' עם דגש מיוחד על בעלי מקצוע חרדים, שיכולים לתרום את הידע המקצועי שלהם, ולהיות חלק מההשתדלות הפרטית והכללית להצלחת המלחמה.

אם גם אתה מרגיש שהגיעה השעה שתתרום את הידע המקצועי שלך לטובת המלחמה לחץ כאן>>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר