בנתיבות

כונני מד"א הצלה דרום אבטחו את הילולת הבבא סאלי ע"ה

סמנכ"ל הצלה דרום מאיר אשכנזי: "על פי הוראת משטרת ישראל מאבטח ארגון מגן דוד אדום ומתנדבי הצלה דרום את הילולת הבבא סאלי, כבכל שנה. כוחות מתוגברים של מד"א לצד פרמדיקים, חובשים ומתנדבים התפרסו בכל שטח בית העלמין, על מנת לאבטח את המתפללים ולהבטיח את שלומם" (חרדים).

מד"א- הצלה דרום בהילולת הבבא סאלי (צילום: באדיבות המצלם)

מתנדבי מד''א-הצלה דרום אבטחו את רבבות העולים להשתטח על ציונו של הבבא סאלי רבי ישראל אבוחצירא ע"ה שהגיעו לרגל יום ההילולה הארבעים לפטירתו.

עם צאת השבת, מועד תחילת ההילולה, נפרשו המתנדבים וצוותי מגן דוד אדום בכל רחבי מתחם ההילולא, בדרכי הגישה וברחבי העיר נתיבות כשהם מאיישים אמבולנסים, אופנועים וטרקטורונים של מגן דוד אדום לצד צוותים רגליים אשר סבבו בכל שטחי מתחם ההילולא על מנת לתת מענה רפואי בשעת הצורך.

ואכן, במהלך היממה טופלו על ידי צוותי מד"א עשרות אנשים אשר נזקקו לטיפול רפואי ומצבם הוגדר קל, ובחסדי שמיים לא נרשמו אירועים חריגים יותר.

לאור המתיחות הביטחונית הייתה היערכות גבוהה עוד יותר בשל חשש מאירועי טרור וירי טילים, שבדיעבד התברר שבחסדי שמיים נמנעו הודות לפעילות צה"ל בשטח עזה, שם איתרו עשרות משגרי רקטות עם טיימרים ואשר יועדו להיות משוגרים בעת ההילולה לעבר העיר נתיבות.

מתנדבי מד"א-הצלה דרום וצוותי מגן דוד אדום ממשיכים גם עד תום ההילולה, לאבטח רפואית את מתחם ההילולא ולהיות בכוננות ולתת מענה רפואי בשעת הצורך לעשרות אלפי מתפללים אשר אמורים להגיע להתפלל ולהשתטח על ציונו של הבבא סאלי בימים הסמוכים למועד ההילולה.

כידוע, מד"א פועל בשיתוף אלפי מתנדבי עשרות ארגוני ההצלה הפועלים תחת מד"א ובשיתוף פעולה מלא לאורך כל השנה, בהם: הצלה, צוות הצלה, הצלה בית שמש, הצלה רחובות, החובש הר נוף, הצלה טבריה, הצלה פתח תקווה, הצלה שרון, הצלה אלעד, הצלה דרום, הצלה עמנואל, הצלה מודיעין עילית, הצלה צפת, הצלה חיפה, הצלה גלבוע, והצלה בגליל.

סמנכ''ל הצלה דרום מאיר אשכנזי: "על פי הוראת משטרת ישראל ארגון מגן דוד אדום ומתנדבי הצלה דרום את הילולת הבבא סאלי, כבכל שנה. כוחות מתוגברים של מד"א לצד פרמדיקים, חובשים ומתנדבים התפרסו בכל שטח בית העלמין, על מנת לאבטח את המתפללים ולהבטיח את שלומם".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר