בשיתוף אנשי מקצוע

האם אתה תהיה מה"משפיענים" שמשנים באמת אלפי בתים בישראל?

דמויות מרכזיות בקהילה ובעולם החינוך, נפגשות עם הבית והמשפחה היהודית ב"תחנות רבות" במעגל החיים. בייחוד כאשר מדובר ברבנים ואנשי חינוך ותיקים, המהווים באופן טבעי כתובת לשאלות והתייעצויות (לימודים)

סל הכלים הרחב שעמו יצאו בוגרי התכנית כולל התייחסות לכלל ההיבטים ההלכתיים והאישיים (צילום: פלאש 90)

"כמעט לא עובר שבוע שבו מישהו מהקהילה מבקש לשוחח איתי על עניינים שונים בבית, לבטים או אפילו חיכוכים. צריך הרבה סייעתא דשמיא כדי לענות את הדבר הנכון אבל בסופו של דבר לא תמיד אני יכול לדעת מה בדיוק צריך להנחות - כי אני לא איש מקצוע" משתף אותנו רב ותיק באחת הקהילות.

עד היום, לא היה מקום שהעניק הכשרה מסודרת לאנשי מקצוע בתחום, המשלבת בין הפן המקצועי לפן ההלכתי, בלי להתפשר על הרמה באף פרט.

הביקוש הגדול שעלה מהשטח הביא את מנהלי מכללת "למען ילמדו" המכשירה מומחי הלכה ומנהיגים יהודיים, להחלטה שצריך לעשות משהו בנדון. בשנה האחרונה עמלו במרכז על גיבוש תכניות הלימוד, בשיתוף אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, ובשעה טובה המיזם החשוב יוצא לדרך.

האקדמיה לתורת המשפחה: המקום להשפיע

המרכז המקצועי יעניק הכשרה במגוון תחומים המקיפים את חיי המשפחה: הכשרת מדריכי חתנים, הכשרת מדריכות כלות, הכשרת יועצי נישואין - בהתאמה למגזרים השונים. כולל התייחסות לכלל ההיבטים ההלכתיים והאישיים, והכשרת מגשרים מקצועיים ואיכותיים המצוידים בסל עשיר של ידע וכלים מעשיים בתחום.

בימים אלה נפתחה ההרשמה לקורס הכשרת יועצי נישואין ויועצות נישואין, המותאם למגזרים השונים. סל הכלים הרחב שעמו יצאו בוגרי התכנית כולל התייחסות לכלל ההיבטים ההלכתיים והאישיים ויאפשר להם ללוות זוגות רבים וליצור שינוי משמעותי בחייהם.

"האקדמיה לתורת המשפחה היא לא עוד מסלול הכשרה מקצועי, אלא מקום שיקנה את הכלים ללומדים להשפיע בפועל על משפחות רבות, ולהפוך לאוטוריטה בתחומם" מסכם הרב ישראל מעל, ראש מכון למען ילמדו, ומוסיף: "כלי כמו ייעוץ נישואין מתייחד בכך שהוא מעניק ערך עצום ללומד עוד לפני שבכלל החל לעסוק בו בפועל. זהו ידע יישומי לכל בית בישראל!"

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר