מטעם המרכז האקדמי לב

64 בנות סמינר אופק שעל ידי רשת 'נצח' סיימו תואר בסיעוד

המחזור השלישי לתואר בסיעוד של סמינר אופק של רשת נצח הסתיים בהצלחה, תוך גידול משמעותי במספר הבוגרות. 64 בנות קיבלו לפני מספר ימים את התואר היוקרתי מטעם המרכז האקדמי לב, לקראת השתלבותן במערכת הבריאות. קבלת התואר התקיימה באירוע חגיגי שנערך בשלוה (לימודים)

מי שבוחרת לעסוק בסיעוד, עושה זאת מתוך מניע פנימי של חסד (צילום: יח"צ)

מנהלת הסמינר הגב' חיה סרצ'וק פתחה את דבריה בפרק תהילים להצלחת עם ישראל. לאחר מכן סיפרה על המסלול הארוך והמורכב שעברו הבוגרות שהחלו את לימודיהן עם פרוץ מגפת הקורונה והגיעו לשלב הסיום בזמן מלחמה.

יונתן הלוי, נשיא המרכז הרפואי שערי צדק: "חובתם של הצוותים הרפואיים והאחיות בכללם, לקבל החלטות על פי ערכי החמלה. כל מי שנמצא במגע עם החולה חייב להיות עם אמפטיה ורגישות לזולת. לא בכדי כתב הרמב"ם ש'המבקר את החולה חייב לשמחו', הרי הגוף והנפש קשורים זה בזה. מתן שמחה ותקווה לחולה מקלה על המחלה ובעלת השפעה ישירה על הסיכויים להירפא. זו הסיבה מדוע בינה מלאכותית לעולם לא תוכל להחליף את המגע האנושי. מדויקת ככל שתהיה, היא לא תוכל לספק את הערך החיוני הזה שמאפיין באופן מובהק את האחיות."

מיכאל נכטילר מנכ"ל רשת נצח : מי שבוחרת לעסוק בסיעוד, עושה זאת מתוך מניע פנימי של חסד. ערך זה הינו חלק ממערך הערכים הבסיסים של רשת נצח ושל הציבור החרדי שבא לידי ביטוי גם בתוכנית הלימודים שנעשתה תחת ליווי של רבנים ומחנכים."

פרופ' דן בוכניק, רקטור המרכז האקדמי לב "אני גאה על בחירתכן לעסוק במקצוע של חסד והצלת חיי אדם. זוהי שליחות אל מול הכלל, לצד שליחותכן להעמיד בית של תורה ולפרנס בכבוד. בהתאם לדרך שבחרתן ולהשתלבות שלכן בעבודה במערכת הבריאות, אני מאחל לכן הצלחה ביעדים חשובים אלו."

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר