"ברזילי" לשפל שיא

תיעוד מטלטל: מאבטחים מכים חרדים באכזריות

בית-החולים "ברזילי" מגיע לשפל חסר-תקדים: לידי "כיכר השבת" הגיע תיעוד וידאו מזעזע של מאבטחי בית-החולים מכים באכזריות אלימה מפגינים חרדים שהגיעו למחות נגד חילול קברים. שוטר שנכח במקום לא עשה דבר כדי לעצור את האלימות המחרידה. לא לבעלי לב חלש. הוידאו המלא - בפנים (חדשות, חרדים)

מנחם כץ | כיכר השבת |
(צילום וידאו: אודי דוד בן-דוד, רדיו דרום)

לידי "כיכר השבת" הגיע תיעוד וידאו מחריד, בו נראים המאבטחים של בית-החולים "ברזילי" מכים באכזריות מחרידה שני אברכים חרדים שהגיעו למתחם בית-החולים כדי להפגין ולמחות נגד חילולי הקברים המתמשכים.

בימים האחרונים, המאבק נגד חילולי הקברים חזר לאשקלון. בכל יום, מגיעים למקום עשרות אברכים חרדים מרחבי הארץ ומוחים נגד התופעה המחפירה.

שלשום, בשעת אחר-הצהריים, יצאו מאבטחי בית-החולים לעבר שני מפגינים והטיחו בהם מכות אכזריות.

בקטע הוידאו נראה אחד המאבטחים בועט בכל חלקי גופו של אחד האברכים המתפתל מכאבים.

חושף הסיפור, העיתונאי אודי דוד בן-דוד מ"רדיו דרום", צפה בנעשה, והזדעזע. לאחר שהאברכים הוצאו מהמתחם, הוא ניגש להנהלת בית-החולים וביקש מהם את צילומי האבטחה שתיעדו את האירוע.

הנהלת בית-החולים סירבה לתת את הצילומים. העיתונאי פנה למשטרה, וזו הבטיחה לו לבדוק את העניין. המשטרה פנתה להנהלת בית-החולים, אולם זו טענה שבאותם רגעים המצלמה לא עבדה...

בחברת האבטחה גינו את האלימות, אולם דווקא דוברת בית-החולים, פעילת "שינוי" נלהבת, שצפתה בחומרים - בחרה לגנות את המפגינים. ומה עם האלימות של המאבטחים? שום מילה.

"כיכר השבת" פנה לחברת האבטחה, אולם טרם התקבלה תגובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר