פרסום ראשון

בעקבות הסערה: אבטחה כבדה על מרן הגר"ע יוסף

מאבטחים פרטיים, בהדרכת השב"כ, הוצבו סביב בית מרן הגר"ע יוסף שליט"א, בעקבות איומים על חייו לאחר שהתבטא בשיעורו השבועי במוצאי-שבת נגד הפלסטינים והיו"ר אבו-מאזן. הנכנסים לבית ברחוב הקבלן 45 בשכונת הר-נוף עוברים בדיקה קפדנית. בימים הקרובים תיבחן רמת האבטחה (חדשות, חרדים)

ישראל אהרון | כיכר השבת |
אבטחה סביב בית הגר"ע (פלאש 90)

מאבטחים פרטיים בהדרכת השב"כ הוצבו בצהריים (שני) סביב ביתו של מרן ונשיא מועצת החכמים מרן הגר"ע יוסף שליט"א ברחוב הקבלן 45 בשכונת הר-נוף בירושלים.

במסגרת רמת האבטחה סביב בית הרב, כל הנכנסים במהלך היום עוברים בדיקה קפדנית.

האבטחה הכבדה הוצבה בעקבות הסערה שפרצה לאחר פרסום דבריו של הגר"ע על הפלסטינים, במהלך שיעורו השבועי: "אבו-מאזן וכל הרשעים האלה – שיאבדו מהעולם. יכה בהם הקדוש ברוך הוא מכת דבר, בהם ובפלסטינים האלה".

דבריו של מרן גרמו לסערה חסרת-תקדים. הלילה הוציאה מחלקת המדינה של ארה"ב הודעה מיוחדת בעקבות דברי מרן.

"אנו מצטערים ומגנים את ההצהרות משלהבות היצרים של הרב עובדיה יוסף", אמר הלילה גורם בכיר בוושינגטון. "הצהרות אלו אינן רק פוגעניות. הסתה שכזאת מזיקה לתהליך השלום".

הגורם שיבח את ראש-הממשלה, בנימין נתניהו, שטען אתמול כי הדברים אינם משקפים את עמדת ישראל. "טוב עשה ראש הממשלה שהתנער מהדברים", אמרו בוושינגטון.

גם ברשות הפלסטינית הביעו זעם ומיהרו לגנות את ההתבטאות, והיה גם ח"כ עז פנים שדרש "להעמיד לדין את הרב עובדיה יוסף".

ראש-הממשלה, בנימין נתניהו, היה מתון יותר. "דברים אלה אינם משקפים את עמדת ממשלת ישראל. ישראל באה למשא ומתן מתוך רצון להתקדם עם הפלסטינים להסכם שישים קץ לסכסוך ויבטיח שלום, ביטחון ויחסי שכנות טובים בין שני העמים", נמסר מלשכתו.

יצויין כי בעבר נתפסו מספר ערבים שתכננו לפגוע במרן הגר"ע. הם נלכדו על-ידי השב"כ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר