חודש אחרי: אחיו היחיד של אריה ברנשטיין בראיון מיוחד

בנימין ברנשטיין, אחיו היחיד של אריה ברנשטיין שנהרג בתאונת הרכבת עם בני משפחתו, מספר בראיון ראשון על קבלת הבשורה. בלעדי (חרדים)

דוד כהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך הוידאו)

ברחוב יחזקאל 1 בירושלים נערך אמש (שלישי) טקס חנוכת הספרייה להנצחת זכרם של בני משפחות ברנשטיין וגודשטיין, בהשתתפות חברי-הכנסת של "יהדות התורה".

בטקס המיוחד הוקרן למשתתפים סרט, ובו תיעוד מיוחד על חייהם של משפחת ברנשטיין. בסרט המטלטל שהוריד דמעות רבות מעיני המשתתפים, שולבו קטעי וידאו מהתאונה הקטלנית - שמחקה כמעט משפחה שלימה.

מעט לפני שהחל הטקס, שוחחנו עם בנימין ברנשטיין, האח היחיד של אריה ברנשטיין ע"ה שהנרג יחד עם בני משפחתו.

"הייתי בתפילת ערבית בביתר-עלית", הוא סיפר. "הגבאי ניגש אלי לפתע וביקש ממני להזדרז בתפילה, כי יש בעיה והוא רוצה למסור לי משהו. לא הבנתי מה פתאום הוא מבקש ממני. בסיום התפילה, הוא סיפר שהייתה תאונה טראגית בדרום. הוא שאל אותי אם אחי אריה נסע לאיזה מקום. חשך עליי עולמי. זו הייתה הפעם הראשונה שאחי נסע עם המשפחה לנופש בשבת.

"שאלתי אותו מה המצב של אח שלי, והוא אמר שהמצב קריטי. לא יכולתי להמשיך לדבר. הוא אמר לי להיכנס איתו לרכב. בדרך, כשעברנו על-יד בניין העירייה וראיתי את המתנדבים, התחלתי להבין שקרה משהו".

"אמרו לי בהתחלה שיש הרוג אחד. אחרי זה שמעתי פליטת פה של מישהו שיש 3 הרוגים. שאלתי מי נהרג ואמרו לי 'אל תקח את זה ברצינות'. התחלתי להריח שמשהו לא טוב קורה. ביקשתי לנסוע מיד להורים שלי. הפחד החל לחלחל לליבי. אט-אט החלו הבשורות לזלוג החוצה".

על הלילה השחור שעבר עליו, הוא מספר: "לאחר-מכן נסעתי לירושלים לבית אבי ברחוב יחזקאל. הם לא ידעו על אשר אירע. אחד הנוכחים סיפר לו על התאונה הוא מיד קרע את בגדיו וזעק את ברכת 'ברוך דיין האמת'" - - -

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר