טרגדיה במקור ברוך

קטטת נערי השוליים נגמרה באסון: מת האדם שנדקר

24 שעות אחרי שנדקר במהלך קטטה של נערי שוליים, מת מפצעיו חיים בוזגלו, תושב השכונה בן 27, לאחר שנאבק על חייו בבית-החולים. "הוא הגיע במצב של מוות קליני, ומצבו היה אנוש לאורך היממה בה היה מאושפז", אמרו גורמים בבית-החולים. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים (חרדים)

אברהם הלוי | כיכר השבת |

מוות אכזרי פקד את שכונת "מקור ברוך בירושלים". יממה אחרי שנדקר במהלך קטטה של נערי שוליים, מת מפצעיו חיים בוזגלו, תושב השכונה בן 27, לאחר שנאבק על חייו בבית-החולים.

הפרשה המחרידה החלה בשעות הלילה של יום חמישי, אז נדקר בוזגלו במהלך קטטה. עוברים ושבים גילו אותו מוטל שותת דם על הקרקע. הוא הובהל את בית-החולים כשהוא סובל מפגיעה בעורק הראשי.

הרופאים שטיפלו בבוזגלו לא נתנו לו סיכויים רבים. "הוא הגיע במצב של מוות קליני, ומצבו היה אנוש לאורך היממה בה היה מאושפז", אמר גורם בבית-החולים.

בוזגלו הותיר אחריו אשה, אודליה, ושלושה ילדים - בני חצי שנה, ארבע וחמש.

מותו של חיים בוזגלו מגיע בעקבות אירוע דקירה שארע במהלך שמחת תורה.

בעיצומו של החלה, פרצה קטטה בין נערי שוליים על רקע פלילי. הקטטה הסתיימה בהנפת גרזן על ראשו של אחד הנערים, בן 20, המתגורר בשכונה. הנער פונה לבית-החולים "הדסה עין-כרם".

לפי אחד הדיווחים, הבחור הותקף באמצעות גרזן. הוא הוכה בראשו ובגופו כמה פעמים ונגרמו לו לפציעות קשות.

במוצאי החג, הנקמה לא איחרה לבוא. בעוד חוקרי ובלשי המשטרה מלקטים פרטים ראשונים על האירוע מהחג, התרחש באותו מקום אירוע נוסף - במהלכו נדקר בוזגלו אנושות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר