פרסום ראשון

הגר"ש עמאר ייפגש עם הסטודנטים; "כולנו אחים"

בעיצומה של המחלוקת בין ארגוני הסטודנטים לציבור החרדי, צפוי מחר מרן הגר"ש עמאר להיפגש עם נציגי הסטודנטים במטרה להביא לפיוס. "הרב בדעה שכולנו עם אחד ולמרות כל חילוקי הדעות, אנחנו צריכים להיות מאוחדים", אומר ל"כיכר השבת" אחד ממקורביו. התאחדות הסטודנטים מברכת (בארץ)

מנחם כץ | כיכר השבת |
הפגנות הסטודנטים, אתמול (פלאש 90)

בעיצומה של המחלוקת הקשה בין ארגוני הסטודנטים לציבור החרדי, על רקע "חוק האברכים", צפוי מחר (רביעי) מרן הראשון-לציון הגר"ש עמאר שליט"א להיפגש עם נציגי ארגוני הסטודנטים - כך נודע ל"כיכר השבת".

מקורביו של הרב פנו הערב לארגוני הסטודנטים במטרה לקבוע פגישה כבר מחר. "הרב בדעה ברורה - שכולנו עם אחד, למרות חילוקי הדעות", אומר לנו הערב אחד ממקורביו של הרב המעורב בארגון הפגישה. "הרב התבטא בימים האחרונים שגם אם יש מחלוקת, שזה דבר לגיטימי, אנחנו צריכים להיות מאוחדים".

לדבריו, הרב אמר כי "לא צריך להוציא את המחלקת מהמסגרת הנורמלית. במיוחד בשעות האלה - עלינו להתאמץ כדי להגיע לאחדות".

בנוגע להסתה בימים האחרונים נגד הציבור החרדי, התבטא הגר"ש: "חוץ משנאה, אותה מובילים גורמים אינטרסנטיים, לא ייצא מזה שום-דבר".

בהתאחדות הסטודנטים מברכים על הפגישה הצפוייה. "שמחנו לקבל את הפנייה של הרב. ניפגש עמו בהקדם", אמר הערב לווינט יו"ר התאחדות הסטודנטים, איציק שמולי.

בימים האחרונים, המחאה נגד "חוק האברכים" עלתה שלב, כשארגוני אנרכסיטיים ושונאי דת הצטרפו לגל העכור.

אתמול נחשף ב"כיכר השבת" כי ארגוני השמאל הקיצוני ושונאי הדת קיבלו אישור מהמשטרה לצעוד צעדת התרסה וחוצפה ביום חמישי הקרוב, בתוככי עיר התורה והחסידות בני-ברק.

נוער מרץ, חדו"ש, תנועות הקיבוצים לצד תנועות צעירים ונוער קיצוניות חברו למהלך, ממנו פרשו בינתיים ארגוני הסטודנטים השונים.

הצעדה תבוא על רקע ההסתה הקשה המתנהלת בשבועות האחרונים נגד המשך תיקצוב הבטחת הכנסה לאברכים מעוטי יכולת שתורתם אומנותם.

על פי התוכנית שאושרה, יתרכזו הצעירים בפאתי העיר סמוך לבית העלמין ´שומרי שבת´ של בני ברק בו טמונים גדולי עולם - החל מהשעה 15:30. הצעדה עצמה תצא בשעה 17:00.

מסלול הצעדה שאושר יהיה דרך רחוב חזון איש, אחד העורקים המרכזיים בעיר, עד לצומת נחמיה-הרב לנדא, בדיוק במיקום בו נערכו עצרות קדושה ענקיות, כ´ברכת החמה´ והעצרת למען החינוך בקיץ האחרון – שם צפויים הצעירים להתרכז ולערוך את המפגן.

המארגנים קוראים למשתתפים לבוא לצעדה לבושים במדי ב´ של צה"ל כהתרסה נגד אי התגייסות החרדים לצה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר