הפתעה

חברי מפלגת קדימה יוזמים עצומה בעד חוק האברכים

חברי מפלגת "קדימה", הפעילים בן שטג ואיידי מוזס, החליטו לשים קץ למתקפה הזדונית נגד חוק האברכים, באמצעות עצומה שהם מגבשים. לכתב "כיכר השבת" הם מספרים על ההסתה שמניעה את הפגנות הסטודנטים, ועל הרצון לסייע להם מבלי לדרוך על גבם של האברכים. בלעדי (ארץ, חדשות)

דוד כהן | כיכר השבת |
בן שטג על רקע הפגנת סטודנטים (פלאש 90)

בים של שנאה ושטנה נגד המגזר החרדי, מתברר שיש גם כמה נקודות של אור. חברי מפלגת קדימה בן שטג ואיידי מוזס, החליטו לשים קץ למתקפה באמצעות עצומה שהם מגבשים.

המטרה: להסית את האש מהאברכים, ולהתמקד במאבק לקבלת מענק זהה לאברכים ולסטודנטים כאחד.

בן שטג החל בעצומה כנגד הסטודנטים המשמיצים ובעד חוק אבטחת הכנסה. שטג מספר כי בתחילה השתתף בהפגנות הסטודנטים ושם הבחין כי הן מתמקדות בשנאת חרדים, מה שהביא אותו בסופו של דבר לגבש את העצומה.

"אנחנו תומכים במאבק הסטודנטים", הוא מסביר, "אבל כואב לי שזה נעשה על גבם של האברכים והחרדים".

לדבריו, גם יושבת-ראש המפלגה התבטאה כמה פעמים כי המלחמה היא לא נגד החרדים, אלא מול הממשלה.

בן שטג אומר כי הממשלה העניקה בשבוע שעבר לחברת אינטל 741,000,000 שקלים כמענק על העסקת 2,500 עובדים בירושלים. "חברת אינטל והתאגידים העשירים לא זקוקים לכסף הזה, התאגידים מסתדרים מצויין ולעומתם, הסטודנטים וצעירי ישראל כן זקוקים לכסף הזה".

"נכון שגם בזמן שלטונה של קדימה התשלומים הללו הועברו לאברכים, אבל חשוב לזכור שלמדינה יש המשאבים הדרושים לתקציב סוציאלי לכלל צעירי ישראל, כולל אוכלוסיית האברכים והסטודנטים ביחד, ולשם בלבד צריך לכוון".

לדברי שטג, "800,000 הילדים שנמצאים מתחת לקו העוני, ההומלסים, מחוסרי הדיור, העולים החדשים, הסטודנטים וצעירי ישראל זקוקים למענק הזה נואשות. אני מאמין שאני יכול לשפר את המצב הקיים ולכן אני חלק ממפלגת קדימה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר