בעין המתקפה על ישי, דרעי מציע:

"לגייס אלפי חרדים למערך הכבאות; הם יביאו ברכה"

יו"ר ש"ס לשעבר הרב אריה דרעי ממליץ בראיון לערוץ 10 לגייס חרדים למערך הכבאות בישראל. "הם יביאו ברכה", אמר דרעי. "כמו שיש ארגונים של זק"א ואיחוד הצלה - כך יכול להיות גם ארגון גדול של חרדים שעוסק בכיבוי-אש". בעיצומה של המתקפה נגד שר הפנים אלי ישי, גונן דרעי: "מחדל של כולם" (חרדים)

מנחם כץ | כיכר השבת |

בעיצומה של המתקפה התקשורתית נגד שר הפנים אלי ישי, העניק יו"ר ש"ס לשעבר אריה דרעי ראיון נרחב לערוץ 10, במהדורה המרכזית.

דרעי הציע במהלך הראיון לגייס חרדים למערך הכבאות בישראל. "הם יביאו ברכה", אמר דרעי. "כמו שיש ארגונים של זק"א ואיחוד הצלה - כך יכול להיות גם ארגון גדול של חרדים שעוסק בכיבוי-אש".

בראיון הסביר דרעי כי ישנם חרדים שמתגוררים בכל נקודה ונקודה ברחבי הארץ, וחלקם בין כה וכה מתגייס למסגרות של שירות לאומי.

בעבר שימש דרעי כשר הפנים של מדינת ישראל. "הציוד כיום של מכבי האש נשאר היום אותו דבר. לא חידשו את הציוד", הדהים דרעי את המראיינים. הוא גונן על ישי וטען כי "מדובר במחדל של כל הממשלות".

בתוך כך, נמשכת המתקפה הקשה נגד השר ישי. חבר-הכנסת איתן כבל מ"העבודה" אמר אתמול כי "גם אם ישי לא אשם בכל, ראוי שישי ילך הביתה. היית מצפה שאת אותה הנחישות שישי הפגין בנושאי הקצבאות, הגיור והמקוואות, הוא היה מפעיל גם על שרותי הכבאות ולא מסתפק רק במשלוח מכתבים".

אל הביקורת העזה הצטרף גם חבר-הכנסת נחמן שי מקדימה. לדברי שי, יו"ר ש"ס היה צריך להתפטר עוד בטרם פרצה השריפה, מיד כשהתברר לו שאין ביכולתו לקבל תקציב ראוי לשרותי הכבאות.

ויש גם כאלה המגנים בתוקף על ישי. חבר-הכנסת אריה אלדד מן "האיחוד הלאומי" אמר כי הוא תומך בהקמת וועדת חקירה ממלכתית, ורק כשתסיק את מסקנותיה, יהיה ניתן להחליט את מי לפטר ולהדיח.

"לא ראוי לעשות בית דין שדה בטרם ייחקר העניין", אמר אלדד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר