סקנדל רפואי > חשיפת "כיכר השבת"

בית-החולים מודה: "שקלנו לעשות שימוש במצלמות"

אחרי חשיפת "כיכר השבת" על מצלמות שהותקנו לכאורה באחד מחדרי בית-החולים "שערי צדק" בי-ם, שם מאושפז פעוט חרדי שהוריו נחשדו בהזנחה, מודים בבית-החולים: "הצוות שקל לעשות שימוש במצלמות נסתרות, אך לבסוף נמנע מלעשות כן והוחלט להסתפק במעקב". פרסום ראשון (חדשות, חרדים)

האב בחדר בו מאושפז בנו (צילום ועיבוד: כיכר השבת)

בית החולים "שערי צדק" מודה כי שקל לעשות שימוש במצלמות נסתרות, כדי לבחון את התנהלותם של הורים חרדים שאישפזו את בנם הפעוט בבית-החולים.

בסוף השבוע, חשף "כיכר השבת" פרשה מטלטלת שבמרכזה עומדת עדותו של אב למשפחה חרדית, המשתייכת לחסידות "תולדות אברהם-יצחק" בירושלים.

האב טען בראיון בלעדי ל"כיכר השבת" כי הותקנו מצלמות בחדר שבו אושפז בנו הפעוט, ככל הנראה בהוראה ישירה של הנהלת בית-החולים.

עד אמש, במשך שעות ארוכות, נמנעה הנהלת "שערי צדק" להגיב רשמית לטענות. בשישי, משגרת דוברות בית-החולים את תשובתה לרדיו "קול חי", שפרסם בצהריים ראיון עם האב.

"הצוות שקל לעשות שימוש במצלמות נסתרות, אך לבסוף נמנע מלעשות כן והוחלט להסתפק במעקב", נמסר בתגובה.

בראיון הבלעדי, תאר האב את מה שהתרחש בחודשים האחרונים.

ד´, בנו הקטן, נולד לפני חמישה וחצי חודשים. "מאז שהוא נולד, הוא סובל מבעיות בריאותיות קשות", הוא מספר בראיון בלעדי ל"כיכר השבת". "למעשה, כבר שבוע לאחר הברית הוא אושפז בבית-החולים לאחר שנדבק בוירוס".

ועכשיו הוא שוב בבית החולים.

מצלמות נסתרות בחדר

"אחרי בדיקות ממושכות הרופאים החליטו שד´, בני הקטן, מסוגל לעכל סוכר, ואחרי שהתעקשתי להוסיף מינרלים לסוג המזון המיוחד שניתן לו, מצבו החל להשתפר".

אלא שהשבוע, בזמן שהאב שהה בבית והאם שהתה סמוך למיטתו של ד´, נכנס לפתע צוות רפואי אל החדר וביקש ממנה לעבור אל חדר הטיפולים.

"זה קרה אחרי יום קשה מאוד מבחינתנו. ד´ עבר ניתוח, הוא לא אכל בגללו כל היום והיינו ממש מותשים. אשתי סיפרה שהצוות הגיע מצויד בעגלה המכוסה בסדין.

"היא מיהרה להתקשר אליי ואמרה לי: משהו מוזר קרה. כשהגעתי אל בית-החולים, סיפר לנו אחד החולים שראה איש ביטחון יוצא מהחדר, עם מכשירים דיגטליים".

לאב יש הסבר מדויק למה שהתרחש באותן שעות בחדר הסגור: "הם התקינו מצלמות. ככה גם העריכו כמה חולים שדיברנו איתם. אשתי ניסתה לתעד את איש הביטחון, אבל הוא ברח".

בהמשך, טוען האב, הוסרו המצלמות לאחר שאיים בעורכי דין. אבל חולים ואנשי צוות, כך לטענתו, ראו במו עיניהם את המצלמות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר