שאגת האריה

קמפיין דרעי עולה לשלב הבא: אלפים יקבלו הודעות טלפוניות

הקמפיין להשבת אריה דרעי עולה דרגה: אחרי פרסום מודעות התמיכה בשבוע שעבר, יחל הערב שלב נוסף, במסגרתו יקבלו בכל יום 10,000 אזרחים טלפונים ממערכת ממוחשבת בשם ´התנועה למען כלל ישראל´, המציעה להם להצטרף לתמיכה בהחזרתו של דרעי להנהגה הציבורית של ישראל (חרדים)

יוסי וייס | כיכר השבת |

שאגת האריה. אחרי קמפיין המודעות לחזרתו של דרעי לחיים הפוליטיים, שהחל בשבוע שעבר בקול רעש גדול, בסדרת מודעות שפורסמו בהרחבה במדיה החרדית, עולה הערב הקמפיין שלב נוסף: הודעות טלפוניות.

המדובר, במערכת ממוחשבת, שתחייג בכל יום לכ-10,000 אזרחים, ותציע להם להביע תמיכה ברעיון חזרתו של דרעי להנהגה הציבורית. לחיצה על אחד המקשים, תהווה אישור לקליטת בקשת התמיכה.

השלב הזה של הקמפיין ימשך כחודשיים, כאשר במסגרת זו יקבלו מאות אלפי בתי אב את ההודעות המוקלטות. דבר שמזכיר אולי את מערכת הבחירות של ש"ס, שכבר השתמשה בעבר בכלים טכנולוגים שכאלו במהלך הבחירות, בכדי להעביר מסרים וברכות למאות אלפי בתי אב.

מי אתם?

השאלה אותה שואלים כולם, הינה מי עומד מאחורי הקמפיין ומה כוונותיו לגבי המשך הדרך, זו שכבר מפתיעה היום פעם נוספת בעוצמתה ובנחישותה. אלא שבשלב זה שומרים מזמיני הקמפיין בסוד על זהותם, אולם שולחים מסרים ומבטיחים, כי זוהי רק ההתחלה.

דרעי עצמו - לא למותר לציין, מכחיש כל קשר לקמפיין, טוען כי הוא מזיק לו, ואף מציע פרס כספי למי שיגלה לו את זהות העומדים מאחוריו.

בכל מקרה, מעניין יהיה לעקוב אחרי התפתחות הדברים, ואיך אלו ישפיעו על המערכת הפוליטית בכלל, ועל תנועת ש"ס בפרט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר