"הזוג הצעיר" בדירת מסתור; רב המשפחות נעלם

סערת הזוג הצעיר: בת ה-13 ובן ה-16 שלטענת בני משפחה נישאו בחג הפורים האחרון בדירת אחד מחסידי רב המשפחות בביתר, מתגוררים בדירת מסתור באחד מיישובי הדרום. אמש נחקר אבי הילדה בתחנת המשטרה, זאת לאחר שכבר לפני חודשיים כשבעיר התפרסמו הדיווחים שהגיעו מבית-הספר, שם לומדת הילדה בכיתה ח´, על אירוסי הילדים - פתחה המשטרה בחקירה והזהירה את ההורים (חרדים)

בני סגל | כיכר השבת |
(אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה)

סערת הזוג הצעיר: בת ה-13 ובן ה-16 שלטענת בני משפחה נישאו בחג הפורים האחרון בדירת אחד מחסידי רב המשפחות בביתר, מתגוררים בדירת מסתור באחד מיישובי הדרום.

על-פי הדיווח, רב המשפחות, הרב אמציה י´, נעלם גם הוא ממודיעין-עילית ועבר לדרום, לפחות "עד יעבור זעם".

הפרשה המזעזעת נחשפה על-ידי חיים לוינסון ב´הארץ´. על-פי הדיווח ביום שישי, בני הזוג נישאו למרות התנגדות רבני העיר, זאת לאחר שרב המשפחה המליץ לחתן את הצעירים "כפי שמופיע בזוהר".

החתן עצמו הכחיש היום בשיחות עם עיתונאים כי אכן התחתן, אולם הודה כי הם מתגוררים בדרום.

לשאלה האם הדיווח של בני המשפחה על כך שראו את הילדה בת ה-13 עם כיסוי ראש אינו מוכיח כי אכן נישאו, לא נמצאה תשובה מספקת. אך גם הוא הודה כי הרב י´ הוא רב משפחות החתן והכלה.

עוד דיווח כי אמש נחקר אבי הילדה בתחנת המשטרה, זאת לאחר שכבר לפני חודשיים כשבעיר התפרסמו הדיווחים שהגיעו מבית-הספר, שם לומדת הילדה בכיתה ח´, על אירוסי הילדים - פתחה המשטרה בחקירה והזהירה את ההורים בצו בית-משפט שלא להשיא את הילדים.

יצויין כי גם מנכ"ל האגודה לזכויות הילד, ד"ר יצחק קדמן, הודיע כי ידרוש מהמשטרה להתערב ולבדוק את פרטי הנישואין התמוהים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר