מהומה בבני-ברק: באו לרכוש חמץ ורוססו בגז מדמיע

ההסתערות ההמונית על מוצרי החמץ הטריים במאפיות בבני-ברק גבתה אתמול פצועים: בדרך אל הבורקס אחד הקונים התעמת עם מאבטח. זה נגמר בגז מדמיע * אל שערי המאפיה זרמו כוחות מגן דוד אדום שסייעו בטיפול בנפגעים, לצד כוחות משטרה שסייעו בהשבת הסדר על כנו, במרדף הבהול אחר החמץ

חיים שקדי | כיכר השבת |
מאפייה. אילוסטרציה (פלאש 90)

שעות ספורות לאחר צאת חג הפסח, מיהרו ההמונים להסתער על המאפיות והחנויות, במרדף בלתי נתפס אחר לחמניה, פיתה או כל מאכל האחר שמוגדר כחמץ.

בעיר בני ברק, ההסתערות ההמונית היא בעיקר ברחוב כהנמן בעיר, בשערי "מאפיית הצבי". מיד עם צאת החג החלו במקום בהכנת לחמניות ועוגות, לספק את חובבי החמץ.

בשל החשש מאובדן שליטה, הוצבו בשערי המאפייה גברתנים שנשכרו במיוחד לשם כך, שתפקידם היה להכניס מספר קצוב מראש של אנשים פנימה, בכדי לשמור עד כמה שניתן על שלימות המאפייה.

אלא שמסיבה שאינה ברורה, התפתחה במקום תגרה אלימה. מעדויות מהשטח עולה כי אחד הממתינים בתור החל להתעמת עם המאבטח ואף ירק בפניו.

,כוחות ההצלה סמוך למאפייה, אתמול

בתגובה, המאבטח החל לרסס לעבר פניהם של הממתינים גד מדמיע. התוצאה: תגרה, מהומה ושבעה פצועים. אלה טופלו בידי מתנדבי "איחוד הצלה" שהוזעקו למקום.

אל שערי המאפיה זרמו כוחות מגן דוד אדום שסייעו בטיפול בנפגעים, לצד כוחות משטרה שסייעו בהשבת הסדר על כנו.

אחד הפצועים פונה להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים "שיבא" בתל השומר. מהמשטרה נמסר כי המאבטח חש מאויים, ולכן ריסס את הגז לעבר ההמונים שצבאו על שערי המאפייה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר