פשקווילים: "ח"כ מוזס ייזכר לדראון עולם"

מתקפה חריפה על קירות בני-ברק נגד חבר-הכנסת מנחם אליעזר מוזס. הסיבה: ביקור שקיים בבסיסי צה"ל בהם משרתים אברכים. בשקוויל נכתב כי "לדאבונינו בימים אלו קיבל תהליך הרה אסון זה, תנופה וחיזוק נוסף ע"י סגן שר החינוך נציג ´יהדות התורה´ שערך ביקור רשמי בבסיס הטכני של חיל האוויר"

חיים שקדי | כיכר השבת |
ח"כ מוזס (פלאש 90)

סגן שר החינוך, חבר-הכנסת, מנחם אליעזר מוזס, סיים את פעילותו בנושא הילולת ל"ג בעומר, ובטרם פנה לעיסוקיו הרבים מתוקף תפקידו, מוצא עצמו בליבה של סערה חדשה.

לפני כשבוע, הגיע סגן השר מוזס, לביקור בבסיס חיל האוויר ובבסיס חיל הים בחיפה, ועמד מקרוב אחר שירותם של האברכים במסגרות פרוייקט שח"ר - שילוב חרדים בצה"ל.

בסיום הביקור אמר הרב מוזס, "כי אין ספק שניתנת כאן הזדמנות לאברכים הרוצים לצאת למעגל העבודה ללמוד מקצוע מבוקש, בסביבה חרדית הולמת ולהתפרנס בכבוד".

אלא שיש מי שלא מקבל את ביקורו של סגן השר החרדי בסיסי צה"ל, וחיש מהר הופצו פשקווילים, תחת הכותרת "נוסף גם הוא על שונאינו", על לוחות המודעות בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ בגנות הביקור.

"כור ההיתוך הצה"לי, ומקבילתו ה´שירות לאומי אזרחי´", נכתב במודעות, "המשמש קרש קפיצה לקידום ההתבוללות בחברה החילונית, מודרים לאחרונה במרתון של תקציבים באמצעות משתפי"ם בעלי כיפות שחורות, ההולכים יד ביד עם הסרוגים וגלויי ראש חילונים מוצהרים, שכל מאוויים לשבור אחת ולתמיד את המחיצה המבדלת בין היהדות החרדית לבין המדמנה הישראלית".

בהמשך הפשקוויל נכתב כי "לדאבונינו בימים אלו קיבל תהליך הרה אסון זה, תנופה וחיזוק נוסף ע"י סגן שר החינוך נציג ´יהדות התורה´ שערך ביקור רשמי בבסיס הטכני של חיל האוויר בבת גלים בחיפה, ולאחר מכן בבסיס חיל הים, לעמוד מקרוב אחר השתלבותם של החיילים החרדים המשרתים בבסיסי אלו, ובכך לתת לגיטימציה לשירות בצבא השחץ והתועבה".

"היהדות החרדית תדע", נכתב לסיום, "לשפוט לדראון עולם את כל מי שייתן ידו להרס הציבור החרדי והכנסתו למבואות המטונפים, שאחריתן עדי אובד".

המודעות, אינן יוצאות מארגון מסודר, אך הן חתומות בשם "משפחות הנפגעים". יצויין כי לצד מודעות המחאה, הובאה מודעה נוספת ובה דעת גדולי ישראל נגד השירות הצבאי והשירות הלאומי-אזרחי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר