'מיר': משבש הקליטה שנעלם, הושב למשגיח

ימים ספורים לאחר שאחד מהמכשירים, משבשי הקליטה, שהונחו בישיבת ´מיר´ נעלם ממקומו על-ידי הבחורים, הוא הוחזר למשגיח הישיבה הגר"א חדש, על-ידי אחד האברכים שהתבקש על-ידי המשגיח לאתר את המכשיר האבוד ● שמם של הבחורים לא נמסר למשגיח, בהסכמה מראש, כדי למנוע את סילוקם משורות הישיבה

חיים שקדי | כיכר השבת |
עזרת הנשים ב´מיר´. (י. שחר)

ימים ספורים לאחר שאחד ממשבשי הקליטה שהונחו בישיבת ´מיר´ בשכונת בית ישראל בירושלים נעלם, בשעות הצהריים (שני) הוא הוחזר למשגיח הישיבה הגאון רבי אהרון חדש, באמצעות גורם שלישי.

כזכור, בישיבת ´מיר´ התקבלה החלטה לסייע בידי לומדי התורה, ולמנוע את הפרעתם באמצעות השימוש בטלפונים הסלולאריים בבתי-המדרש, וזאת באמצעות הנחת משבשי קליטה בבנייני הישיבה, שימנעו קבלת והוצאת שיחות.

הצבת המכשירים משבשי הקליטה, לא מצאה חן בעיני אי אלו בחורים, שעמלו רבות עד אשר מצאו את אחד המכשירים, שהונח מעל המזגן בעזרת הנשים של בית המדרש הגדול, שבהנהגת הרב נחום קסטנר, והעלימו אותו ממקומו.

המשגיח הגר"א חדש, זעם על העלמת המכשיר בידי הבחורים, וביקש מאחד מאברכי הישיבה שיסייע למצוא את המכשיר שנעלם.

בשעות הצהריים, הגיע האברך עם משבש הקליטה האבוד, והשיב אותו למשגיח הגר"א חדש. בהסכמה מראש, שמם של הבחורים שדאגו להעלמת והשבת המכשיר, לא נמסר למשגיח, כדי למנוע את סילוקם משורות הישיבה בשל המעשה שעשו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר