פוסק הדור בחדר הניתוחים

משפחת הגרי"ש מודה לרבבות המתפללים: "היה פה נס גדול"

סמוך לשעה 02:00 בלילה, התבשר הציבור החרדי כי הטיפול הרפואי שעבר הגרי"ש אלישיב, נחל הצלחה ● מהמשפחה נמסר לאחר הניתוח: "דמעות של התרגשות ושל שמחה מציפות אותנו, היה פה נס גדול במהלך הלילה בזכות רבבות ספרי התהילים שנאמרו ביממה האחרונה" (באקטואליה, חרדים)

חיים שקדי | כיכר השבת |
הגרי"ש אלישיב (בועז בן ארי)

בתום שעות של מתח, חרדה ודאגה לשלומו של מרן פוסק הדור שליט"א, מעט לאחר השעה 02:00 בלילה, התבשר הציבור החרדי כי הטיפול הרפואי עבר בהצלחה.

ד"ר דניאל קליר, שהגיע במיוחד מקולומביה שבארצות הברית, כדי לנתח את מרן הגאון רבי יוסף שלום אלישיב, בעורקי לבו, יצא בשעה 02:15 מחדר הניתוח, ובישר לממתינים במקום, ולעם היהודי כולו: "הניתוח של הרב עבר בהצלחה - למעלה מן המשוער".

אנחת רווחה פרצה במקום, ובכל מקומות מושבותיהם של הציבור החרדי, בארץ ובעולם, אשר הרבו באמירת תהילים בכל שעות הניתוח, שנמשך כשלוש שעות.

הגרי"ש אלישיב, שהגיע כבר אתמול בוקר לבית החולים "שערי צדק" בירושלים, הוכנס לחדר הניתוח בשעה 21:30. לאחר התארגנות והתייעצות, החל הניתוח בסמוך לשעה 23:00 בלילה, והוא נמשך כמתוכנן עד השעה 02:15.

בטרם נכנסו לחדר הניתוח, ביקש המנתח ד"ר קליר את ברכתו מפוסק הדור. הגרי"ש לחץ את ידו ממושכות, ובירכו בחמימות.

מיד לאחר הניתוח, שהה הגרי"ש בחדר התאוששות. ולאחר שהתאושש לשביעות רצונם של הרופאים, הוא הועבר לחדרו במחלקת הלב בבית החולים שם ישהה עד לסוף השבוע.

דמעות של התרגשות ושמחה

בימים הקרובים, ישהה הד"ר בישראל, ויעקוב אחר הצלחת הניתוח. במהלך היום, הוא צפוי להגיע אל מעונו של נשיא המדינה שמעון פרס, ולשמוע תודה וברכה על מאמציו למען בריאותו של מנהיג היהדות החרדית.

אתמול, עם נחיתתו של ד"ר קליר בשדה התעופה, קיבלו את פניו יו"ר ועדת הכספים של הכנסת חבר-הכנסת משה גפני, ויו"ר ביקור ועזרת חולים ר´ מוטי פריד, שפילסו את דרכו במהירות לעבר היציאה מהמקום. ח"כ גפני הודה לו על בואו והוסיף כי "עם ישראל סומך את ידיו עליך".

במהלך יום האתמול, בעוד הרופאים מתרוצצים ועורכים למרן הגרי"ש בדיקות מקיפות לקראת הניתוח, הגמרא, מסכת ´ברכות´, לא משה מידיו, ובכל רגע אפשרי הוא שקע בה ובהוויות האמוראים.

בבית-החולים שהו בשעות של מהלך הניתוח, הרב צבי ויספיש, הרב יוסף אפרתי, חבר-הכנסת אורי מקלב, יו"ר ´יד שרה´ אורי לופוליאנסקי, סגן ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס, חבר מועצת עיריית ירושלים ישראל קלרמן, ר´ חיים כהן, ומזכיר הוועדה הרוחנית של ´יתד נאמן´ יהודה יברוב.

מהמשפחה נמסר לאחר הניתוח כי "דמעות של התרגשות ושל שמחה מציפות אותנו, היה פה נס גדול במהלך הלילה בזכות רבבות ספרי התהילים שנאמרו ביממה האחרונה. לא נותר לנו אלא להתפלל הלאה, שהרב יסיים את התאוששות ואת החולי במהרה, וימשיך בכוחות מחודשים להשפיע מתורתו על כלל ישראל".

בני המשפחה הוסיפו ומסרו כי הרב ישהה עד סוף השבוע בבית החולים, למעקב ולמנוחה. כמו כן הם מבקשים מהסקרנים שלא להגיע לבית החולים בכדי למנוע אי נעימויות. "להמשיך ולהתפלל על הרב, זה הכי חשוב", הם הוסיפו.

המשיכו להתפלל לרפואתו והחלמתו של מורינו הגאון רבי יוסף שלום בן חיה מושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר