מנהלי מוסדות חב"ד מתכנסים בקיסריה

מרכז האירועים המפואר TERRA בקיסריה מארח היום את וועידת המנהלים השנתית של חב"ד. במהלך היום יגיעו להשתתף וליטול חלק באירוע: שרי ממשלה, סגני שרים, חברי כנסת, אישי ציבור, ובכירי המשק הישראלי. הוועידה תתפרס על פני מספר אולמות כשהדיונים המרכזיים יתקיימו במליאה שבאולם המרכזי

במרכז האירועים המפואר TERRA בקיסריה, נפתחה הבוקר (שני) וועידת מנהלי מוסדות חב"ד, המאורגנת על ידי אגודת חסידי חב"ד בארץ הקודש בראשות הרב יוסף יצחק אהרונוב.

וועידת המנהלים הפכה למסורת בקרב מאות מנהלי המוסדות של חב"ד הפזורים בכל רחבי הארץ, כשמידי שנה הם מתכנסים יחד כאיש אחד בלב אחד, דנים בנושאים העומדים על הפרק סביב חינוך המוסדות, ויושבים סביב שולחן אחד כדי לטכס עצה יחד במגוון הדרכים והאפשרויות להרחיב ולהגדיל בגשמיות וברוחניות את מוסדות חב"ד בישראל.

במהלך הוועידה שתתפרס על פני יום שלם ידונו בנושאים החשובים העומדים על הפרק בקרב כל מנהלי המוסדות, ילבנו את הסוגיות הנחוצות ויצאו עם שורה של בשורות למנהלי המוסדות.

בין הנושאים החשובים שיעלו וידונו הם: "ניהול תקציב", "הנעת צוות", ו"משפט עתידי". דיון נוסף מעניין יהיה "פאנל מקצועי" בהנחיית העיתונאי קובי אראלי, כשהנושא המרכזי בו ידונו הוא ההתמודדות עם הרשויות. במהלך היום יתקיימו גם סדנאות בנושאים של שיווק, מיתוג, ומשפט.

הוועידה תתפרס על פני מספר אולמות כשהדיונים המרכזיים יתקיימו במליאה שבאולם המרכזי.

במהלך היום יגיעו להשתתף וליטול חלק באירוע: שרי ממשלה, סגני שרים, חברי כנסת, אישי ציבור, ובכירי המשק הישראלי.

צילום: שמוליק סופר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר