פרסום ראשון

שטייניץ התקשר לראש-ישיבת בית שמעיה: "מתנצל, תקלה"

שעה קלה לאחר מסיבת העיתונאים המתוקשרת עם ראש-הממשלה בנושא משבר הדיור, שר האוצר יובל שטייניץ התקשר אל ראש-ישיבת 'בית שמעיה' הגאון הרב שלמה אנגלנדר והתנצל בפניו שפקחים מהאוצר קטעו את שיעורו במסגרת ביקורת. "עולם התורה יקר לליבי", אמר שטייניץ (חדשות, חרדים)

יצחק רבינוביץ | כיכר השבת |

שעה קלה לאחר מסיבת העיתונאים המתוקשרת עם ראש-הממשלה בנימין נתניהו בנושא משבר הדיור, שר האוצר יובל שטייניץ התקשר אל ראש-ישיבת 'בית שמעיה' בבני-ברק הגאון הרב שלמה אנגלנדר והתנצל בפניו שפקחים מהאוצר קטעו את שיעורו במסגרת ביקורת שגרתית שנערכה בסוף-השבוע שעבר - כך חושף ל'כיכר השבת' העיתונאי אבי בלום.

שטייניץ סיפר לראש-הישיבה כי שמע את פרטי הפרשה מיו"ר וועדת הכספים ר' משה גפני. "שמעתי מגפני על האירוע ואני מתנצל, נגרמה תקלה", אמר שטייניץ בשיחה הטלפונית.

"עולם התורה יקר לליבי ומה שקרה לא היה אמור לקרות", הוסיף שר האוצר בנימת צער.

ההתנצלות הטלפונית של שר האוצר, מגיעה 24 שעות לאחר מכתב ההתנצלות של רו"ח יאיר טל, סגן בכיר לחשבת הכללית באוצר, שנחשף אמש ב'כיכר השבת'.

"ברצוני להתנצל על אי הנעימות שאירעה ביום רביעי האחרון", כתב טל. "אבהיר כי הכל נעשה בתום לב ושלא מתוך זדון, גם אם בסופו של דבר נגרמה אי נעימות גדולה לנוכחים".

באוצר לא שכחו לציין שהביקורות האלו נועדו לטובת עולם הישיבות, "שחלקם נגזל על-ידי מוסדות המעבירים דיווחים שאינם נכונים". במשרד החשב הכללי הבטיחו לבדוק את הנסיבות שהובילו לעצירת השיעור ביום רביעי. "אנו מקפידים כי הביקורות יבוצעו במלוא הרגישות ומצרים על האירוע החריג שאירע בישיבתכם".

בנאומו בכנסת אתמול, ח"כ גפני כינה את הפקחים "קלגסים" ושיגר עקיצה: "הפקחים האלה חובשי כיפות סרוגות" - מה שהביא להחלפת צעקות בינו לבין ח"כ יעקב כץ (כצל'ה).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר