רצח הבבא

מסתמן: מחר יוגש כתב אישום נגד דהן. בחמישי: עצרת ענק

פרקליטות מחוז דרום צפויה להגיש ככל הנראה מחר כתב אישום נגד אשר דהן מאלעד, בגין רצח הבאבא אלעזר זצ"ל ● הפרקליטות תבקש חוות דעת נוספת, לאחר שהקודמת קבעה כי אינו כשיר לעמוד לדין ● במקביל, בחצר הבבא רבי פנחס אבוחצירא נערכים לקראת 'עצרת השלושים' (אקטואליה)

חיים שקדי | כיכר השבת |
אשר דהן בבית-המשפט (פלאש 90)

כמעט חודש עבר מאז הרצח המזעזע של האדמו"ר רבי אלעזר אבוחצירא זצ"ל בעת שקיבל קהל בביתו שבבאר-שבע, בידי אשר דהן מאלעד, בן ה-42.

פרקליטות מחוז דרום, תגיש ככל הנראה מחר (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד הרוצח אשר דהן, בגין רצח באבא אלעזר.

הודעה על הגשת כתב האישום הצפויה, הועברה על-ידי הפרקליטות, לעורכת הדין קטי צווטקוב מהסנגוריה הציבורית, המייצגת את דהן במשפט הרצח.

לפני כשבועיים קבע פסיכיאטר כי אשר דהן אינו כשיר לעמוד לדין. מאחר וקביעה זו טרם קיבלה את אישורו של בית המשפט, מתכוונים בפרקליטות לבקש חוות דעת פסיכיאטרית נוספת שתבחן את מידת כשירותו של דהן לעמוד לדין.

בדיון שנערך מיד לאחר תשעה באב, האריכה שופטת בית המשפט המחוזי בבאר שבע, שרה חביב, את מעצרו של דהן בשבועיים ימים, בהם הוא מוחזק בתנאים של אשפוז פסיכיאטרי במחלקה סגורה, לאור חוות הדעת הפסיכיאטרית שניתנה בעניינו.

יום חמישי: עצרת בבאר שבע

בתוך כך, בחצרו של האדמו"ר רבי פנחס אבוחצירא בבאר-שבע, בנו וממשיך דרכו של אביו הבאבא אלעזר זצ"ל, נערכים לקראת 'עצרת השלושים'.

העצרת מתוכננת להתקיים ביום חמישי הקרוב, כ"ה לחודש מנחם-אב (25.8), בחצר בית האדמו"ר זצוק"ל, ברחוב קפריסין 6 באר שבע, באותו המקום בו נערכה העצרת במלאות השבעה, מיד לאחר תפילת מנחה שתתקיים בשעה 18:00. ייתכן כי בשל המצב הביטחוני הרגיש, יוחלט לקיימה בסופו של דבר בעיר אחרת.

בעצרת ישתתפו כל האדמו"רים לבית משפחת אבוחצירא, ואנשי ביתו של האדמו"ר רבי פנחס, עמלים כעת על הבאתם של גדולי הדור, שיישאו דברים בעצרת הענק.

chaim@kikar.net

מודעות לקראת 'עצרת השלושים'. (כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר