סערה ברחובות

אין גבול: פיצות טריפה ואיומים על כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף

שליחי חנות פיצות טריפה ברחובות התדפקו השבוע על ביתו של כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף, וביקשו להגיש לו מאכלי טריפה ● "שלחנו לכם ולאדמו"ר שלכם מאכלי טריפה כי אתם מתנהגים כמו חילונים ואוכלים שרצים", נאמר בשיחה שהגיעה לביתו של חבר המועצה, פנחס הומינר, "נרדוף את האדמו"ר" (אקטואליה)

בני סגל | כיכר השבת |
כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף (שמוליק סופר)

הסערה ברחובות סביב השיפוץ שעובר בית העם במרכז העיר עולה מדרגה. רק בסוף השבוע נפגש כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף עם מרן הגר"ע יוסף והציג בפניו את התמונה המלאה בפרשה שבה חלוקים הליטאים עם שאר האוכלוסיה החרדית בעיר, וכבר באה תשובה מצד הליטאים.

הערב נדמה שנחצו הקווים במאבק, בזמן ששליחי חנות פיצות טריפה ברחובות התדפקו על בתיהם של כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף במרכז קריית קרעטשניף ברחובות, ובאותה העת התדפקו שליחי חנות הטריפה על דלת ביתו של חבר מועצת העיר ומחזיק תיק הכספים פנחס הומינר, נציג החסידות בעירייה, וביקשו להביא אף לו את מאכלי הטריפה.

לא עברו דקות והטלפון בביתו של חבר המועצה פנחס הומינר צילצל ומעבר לקו איים נער צעיר על אשתו של הומינר ואמר: "שלחנו לכם ולאדמו"ר שלכם מאכלי טריפה כי אתם מתנהגים כמו חילונים ואוכלים שרצים ואנחנו לא נעצור בזה ונרדוף את בעלך ואת האדמו"ר".

על צג הטלפון הופיע המספר של הטלפון הציבורי בישיבת מאור התלמוד.

פנייה דחופה למשטרה

חבר המועצה פנחס הומינר הזדעזע מן האירוע ופנה למשטרת רחובות בבקשה שתפתח בחקירה. במקביל עודכן אף ראש העיר רחמים מלול בנעשה ופנה למפקד משטרת רחובות עופר דגן בבקשה לטפל באירוע במלוא החומרה.

כזכור, בשבועות האחרונים סוערת העיר רחובות בשל התנגדותו של רב העיר הרב שמחה קוק לשיפוץ בית העם ברחוב יעקב, הסמוך לישיבת מאור התלמוד. רב העיר ניסה להחתים את גדולי ישראל נגד ראש העיר אולם מכתב כזה לא ניתן. במקביל פנה הרב קוק להגר"ע יוסף והציג בפניו את הבעיות הרוחניות כפי שהוא רואה אותן באם יקום בית העם, אולם הגר"ע יוסף ביקש שלא לחתום נגד ראש העיר עד לשמיעת הצד השני.

ביום חמישי הגיע האדמו"ר מקרעטשניף למעונו של מרן הגר"ע יוסף ושטח בפניו את התמונה המלאה ואת גירסתו המלאה של ראש העיר. בסיומה של הפגישה השתכנע מרן הגר"ע והכריע בעד גירסה זו ואף ביקש מחבר המועצה הומינר שנכח אף הוא בפגישה, למסור דרישת שלום חמה לראש העיר רחמים מלול.

גורמים המקורבים לפנחס הומינר אמרו הערב: "נראה שהליטאים חצו כאן את כל הקווים האדומים כשהחלו מאיימים באמצעים שונים נגד אדמו"ר חשוב ונגד נציג אגודת ישראל – שלוחא דרבנן במועצת העיר. אנו מאמינים שהמשטרה תדע למצות את הדין עם האחראים להטרדות הנבזיות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר