הסיקריקים גירשו ממאה שערים את חיילי קורס גלי צה"ל

משתתפי קורס הכתבים של גלי צה"ל, שסיירו במאה שערים בליווי עיתונאים חרדים, גורשו בידי הסיקריקים. "הופעתם - סכנה לעתידנו ואסון לצאצאנו" נכתב בפשקוולים שתלו הסיקריקים. בנימין מחלב מסר ל'כיכר השבת' "אני שמח שהצלחתי להעביר יחד עם ידידי פרסטר מסר לכ-20 כתבים, מה-הוא באמת הציבור החרדי, שאינו מיוצג על ידי מספר פושטקים סיקריקים שעושים רק חילול ה' " (חרדים)

יוסי פוקס | כיכר השבת |

שבוע אחרי שברחובות מאה שערים והסביבה נתלו מודעות אשר מכריזים שאין להיכנס לשכונה במדי הצבא, הגיעו גם המעשים בפועל: קבוצת חיילים גורשה מהשכונה בידי קומץ סיקריקים.

"סורו טמא קראו למו", זעקו המודעות. "אין כניסה בשכונתנו ובבתי-הכנסת לעוטי הבגדים הצואים. חיילי, קציני, מפקדי בית הבושת הלאומי, צבא ג' עבירות חמורות", ויש גם הסבר מדוע: "הופעתם - סכנה לעתידנו ואסון לצאצאנו".

האירוע האמור התרחש אתמול (שני), כאשר קבוצה של חיילים וחיילות האמורים להתחיל לשדר ככתבים בגלי צה"ל, הגיעה לסיור בשכונות החרדיות, ובין היתר בשכונת "מאה שערים", אולם כאשר הם הגיעו לרחוב "עבודת ישראל" שבמאה שערים, קפצו לעברם מספר סיקריקים ובנאצות הבריחו אותם מהשכונה.

את הסיור הדריכו העיתונאים בנימין מחלב (הקול החרדי) ואברהם פרסטר (קול חי), כאשר הם מסבירים ל"כתבים לעתיד", כי אותה קבוצה לא מייצגת את הציבור החרדי.

בנימין מחלב מסר ל'כיכר השבת' "אני שמח שהצלחתי להעביר יחד עם ידידי פרסטר מסר לכ-20 כתבים, מיהו באמת הציבור החרדי, זה שאינו מיוצג על ידי מספר פושטקים סיקריקים שעושים רק חילול ה' ".

אברהם פרסטר אמר ל'כיכר השבת': "אנחנו בעז"ה נמשיך ונשמיע את קול ה' בהדר בכל פינה ובכל מקום שהדבר יתאפשר, אנחנו חלק מהצבא האדיר שנשמע לקולם הקדוש של גדולי ישראל המחייבים כל אחד ואחת לעשות כל אשר לאל ידם להשיב לב בנים על אבות, ולהשיב את ישראל לאביהם שבשמים".

"נמשיך לשדר ולהשמיע את הקטעים החיוביים המאפיינים את רוב ככל המגזר החרדי. לא נירתע לא מביצים, לא משקיות חלב, וגם לא ממים רותחים" הוסיף פרסטר.

אלא שמנגד, במאה שערים זועמים על הסיור: "אותם עיתונאים חרדיים הורסים לנו את חינוך ילדנו", הם אומרים, והערב (שלישי) כבר הוציאו הסיקריקים מודעות ברחבי מאה שערים נגד מערכת "הקול החרדי" שלטענתם, אחראית לבואם של החיילים הטריים של גל"צ.

fux@kikar.net

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר