צבי ביאלסוטצקי תובע את אוחיון ב-240,000 ש"ח

מלחמות השטיבל: צבי ביאליסוטצקי הגיש תביעה נגד מפקד מרחב דן במשטרה, אלברט אוחיון. הסיבה: סייע בהרס בית-הכנסת של חסידי גור. בכתב התביעה שהוגש הבוקר לבית המשפט השלום בתל-אביב על-ידי עו"ד אלקנה בישיץ נטען כי המשטרה הפרה את צו המניעה שניתן ע"י בית המשפט. הפרטים

ישראל כהן | כיכר השבת |
ביאליסוטצקי. יוצא לקרב (מאיר אלפסי)

מלחמת בתי הכנסת בבני-ברק נמשכת. וכעת: הרב צבי ביאליסטוצקי תובע את מפקד מרחב דן, אלברט אוחיון.

מדובר בהמשך לפרשת השטיבל הגוראי ברח' בעש"ט בבני-ברק, שנהרס על-ידי פקחים. ביאליסוטצקי תובע מאוחיון סכום צנוע של 240,000 שקלים משום שהורה, לטענתו, להרוס את השטיבל וסייע לפקחים.

בכתב התביעה שהוגש הבוקר לבית המשפט השלום בתל-אביב על-ידי עו"ד אלקנה בישיץ נטען כי המשטרה הפרה את צו המניעה שניתן ע"י בית המשפט שהורה שלא להרוס את מבנה בית הכנסת ולפיכך תובעים הנהלת בית הכנסת את אלברט אוחין ואת בעלי חנות הבגדים הסמוכה וכן את עובד מנהל מחלקת ההנדסה בעיריית בני-ברק, בשל הנזק שנגרם למבנה.

"מי שפגע בבית הכנסת ישלם על כך מחיר", אמר בישיץ לכיכר השבת. "לא ייתכן שבעיר התורה והחסידות ייהרס בית כנסת בצהרי היום ואין פוצה פה ומצפצף, והכל בחסותה של משטרת ישראל שפעלה בניגוד לצו בית-המשפט".

כזכור, מבנה בית הכנסת נמצא במרכזה של מחלוקת משפטית בין יורשי המבנה לבין מתפללי השטיבל החסידי הנמצא במקום מזה עשרות שנים.

בשלב מסויים נהרס חלקו של המבנה אולם לאחרונה הוא נבנה מחדש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר