דודי זילברשלג: "במקום לגנות את הלוי, גנו את האלימות"

דודי זילברשלג תוקף את חברי-הכנסת החרדים: "למה הם לא מגנים את האלימות במגזר החרדי, במקום לגנות את דבריו של ראש המוסד, אפרים הלוי?". לדברי זילברשלג, "מקווה שבעקבות האביב הערבי שפשט על אזורינו יגיע הזמן בקרוב גם לאביב חרדי והחברה החרדית שנשלטה תקופה ארוכה על-ידי בעלי זרוע, תלך ותחלץ אט אט מזרועותיהם".

ישראל כהן | כיכר השבת |
דודי זילברשלג (פלאש 90)

בעוד דברי ראש המוסד לשעבר אפרים הלוי כנגד ההקצנה החרדית ממשיכים לעורר סערה ציבורית, מתברר כי יש מי בציבור החרדי שמסכים חלקית עם דבריו.

דודי זילברשלג, אחד מדובריה הרהוטים של היהדות החרדית מגנה את דברים של ראש המוסד, אבל גם מותח ביקורת על אני תגובותיהם של הפוליטקאים החרדים.

"אני מצפה לשמוע את אותם קולות מתלהמים גם נוכח האלימות בציבור החרדי", הוא אומר הערב לכיכר השבת. "אותם גיבורים שמציעים להפציץ את השכונות החרדיות, צריכים לגנות את האלימות".

לדברי זילברשלג, "כל מי שרואה את המראות מהאלימות המשתוללת נדהם ומשתומם. הבעיה הגדולה היא שהשתלטה על החברה החרדית תרבות שיש בה קרמינליות ומעשים נפשעים, דברים אלו היו בעבר נחלתה של קבוצות משולי החברה.

"למרבה הצער, הרוב המתון של הציבור החרדי שותק ומסרב לגנות ולהוקיע את האלימות.

"אני מקווה מאוד, מוסיף זילברשלג, "שבעקבות האביב הערבי שפשט על אזורינו יגיע הזמן בקרוב גם לאביב חרדי והחברה החרדית שנשלטה תקופה ארוכה על-ידי בעלי זרוע, תלך ותחלץ אט אט מזרועותיהם".

למרות הדברים החמורים, זילברשלג אינו חושש לשלמו: "שירביצו לי, אני לא מפחד. עברתי גם את זה".

"במקום שהנציגים שלנו יגנו את הלוי עליהם לגנות את האלימות שפושה בתוך המחנה פנימה", הוא אומר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר