ברקת ביקש: "להחזיר תמונות הנשים לאוטובוסים"

לאחר תקופה של שקט בירושלים כאשר חברות הפרסום הפסיקו לפרסם פרסומות בחוצות עם תמונות שחץ, עכשיו זה חוזר. ל'כיכר השבת' נודע כי ארגוני נשים פנו באחרונה לראש עיריית ירושלים ניר ברקת בבקשה להחזיר את תמונות הנשים לפרסומות ולהשגי עליהם שהחרדים לא ישחיתו אותם. ברקת נענה לבקשה והעדה החרדית מאיימת. חשיפה

ישי כהן | כיכר השבת |

לאחר תקופה של שקט בירושלים כאשר חברות הפרסום הפסיקו לפרסם פרסומות בחוצות עם תמונות שחץ, עכשיו זה חוזר.

ל'כיכר השבת' נודע כי ארגוני נשים פנו באחרונה לראש עיריית ירושלים ניר ברקת בבקשה להחזיר את תמונות הנשים לפרסומות ולהשגי עליהם שהחרדים לא ישחיתו אותם.

ברקת נענה לבקשה ושלח מכתב למפקד מחוז ירושלים ניסו שחם. "יש למגר את התופעה", כתב ברקת לשחם והוסיף: "עלינו לוודא כי מי שמעוניינים לפרסם תמונות של נשים בשלטי החוצות בעיר, יוכלו לעשות זאת בלי לחשוש מוונדליזם ומהשחתה של שלטים או אוטובוסים שעליהם יש פרסומות".

לברקת הצטרף גם סגנו פפא אללו. במכתב ששלח למוסדות התרבות בירושלים, כתב: "אני פונה אליכם בבקשה להנחות את הפרסומאים שעמם אתם עובדים להכניס דמויות נשיות בפרסומות שלכם, בתקווה שגם אנשי המסחר ילכו בעקבותיכם. הדרתן של נשים מפרסומות נעשית באופן שיטתי ומכוון, ללא תמיכת העירייה, אשר דורשת את התערבותנו על מנת שהעיר ירושלים תמשיך להיות פלורליסטית ותרבותית, ולא עיר חשוכה הנשלטת על ידי קומץ קיצונים בחברה החרדית".

אללו אף הציע לברקת כי יורה לעירייה לסייע בהוצאות למוסדות וגופים אשר יפרסמו תמונות נשים ויסבלו מהשחתה של החרדים.

ואיך מגיבים החרדים? "אנחנו מקווים שראש-העיר יתפקח ולא יחפש מאבקים בירושלים. הייתה תקופה של שקט בינינו וחבל שראש-העיר ישבור את הסטטוס-קוו. זהו מעשה שיבעיר את ירושלים ואנחנו נילחם בכל מחיר למגר תופעה של פרסום נשים על אוטובוסים בשכונות החרדיות. אם היום לא נכנסים אוטבוסים למאה שערים, מחר זה יהיה בכל השכונות החרדיות", אומרים בעדה החרדית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר