תיעוד בלעדי

דרמה בשיעור: התפרץ לעבר הרב עובדיה יוסף ונזרק החוצה

בצל האיומים על חייו של הראשון לציון מרן הרב עובדיה יוסף, התחוללה מהומה בבית המדרש בעת מסירת אחד השיעורים, כאשר אחד המשתתפים התפרץ לעבר הרב. לאחר שהיה נראה כי הוא מאיים לפגוע ברב, החליט ר' צבי חקק, עוזרו של הרב, לזרוק את האיש אל מחוץ לבית המדרש. לידי "כיכר השבת" הגיע תיעוד וידאו בלעדי מהדרמה האלימה. צפו

(צילום: פלאש 90)

כך יעשה למי שמאיים על מרן: בצל החשש מפני אנשים שונים אשר שמו להם למטרה לשים חלילה קץ לחייו של נשיא מועצת החכמים, מרן הראשון לציון הגאון רבי עובדיה יוסף, התחוללה לפני מספר שבועות דרמה בבית מדרשו של הרב.

במהלך מסירת השיעור בבית המדרש, הפריע אחד מהמשתתפים למהלך השיעור התקין והתפרץ לעבר הרב עובדיה יוסף והיה נראה כמי שמאים חלילה על הרב.

בתיעוד הוידאו הבלעדי שהגיע לידי "כיכר השבת", נראה עוזרו הצמוד של הרב עובדיה, ר' צבי חקק, כשהוא גורר את האיש, שכפי הנראה מעורער בנפשו, מחוץ לבית המדרש.

"תרדו ממני, תשברו לי את העצמות, אל תתייחסו אלי, תהרגו אותי", צעק האיש בעודו מושלך אל מחוץ לבית המדרש, בידיו האמונות של המשמש בקודש.

יצויין כי למרות המהומה שיצר האיש במקום וההפרעה למשתתפי השיעור, מרן הגר"ע יוסף לא שת לבו והמשיך במסירת השיעור.

כפי שנחשף בלעדית ב"כיכר השבת", מאיר ברנס חשף מכלאו את כוונתיו לרצוח את מרן הגר"ע יוסף, בעבר ובעתיד, ובעקבות כך התעורר החשש בבית נשיא מועצת החכמים, והוחלט להגיבר את השמירה על הרב.

בשל האיומים על חיי הרב, הוחלט להציב בכניסה לבניין בו מתגורר הרב עובדיה גלאי מתכות בכדי לנמוע כניסת אנשים מאיימים, זאת מלבד ההוראה לכל שרי ש"ס להתייצב בתפילות ובכך להגביר את האבטחה במקום בשל היותם מאובטחים.

הדיווח הראשוני הגיע במייל האדום.
יש לכם וידאו, תמונות או סיפור מעניין? דווחו לנו במייל האדום!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר