תפילת רבים

הרב אמנון יצחק: "מחלתו של המקובל תעבור לאסד בקרוב"

בכנס תפילה מיוחד שנערך לרפואתו של המקובל הצדיק הרב ניסים בן סוליקה פרץ, השתתף אחד מגדולי מחזירי התשובה, הרב אמנון יצחק. שדיבר בפני המתפללים ואמר כי הקהל יקבל על עצמו ללמוד ברציפות, ובזכות זה הרב פרץ יבריא והמחלה שלו תעבור לבו של בשאר אסד נשיא סוריה, וללבו של נשיא איראן. צפו בוידאו

ישראל כהן | כיכר השבת |
המקובל הרב ניסים פרץ

מחלתו הקשה של המקובל רבי ניסים פרץ שליט"א מטרידה את שלוותם של המוני חסידיו ותלמידיו, אשר עורכים בשבועות האחרונים, בבית הכנסת 'בית אל' בבני-ברק כנסי התחזקות ותפילה להחלמתו ורפואתו של הרב, כשרבים מקבלים על עצמם קבלות טובות לרפואתו של המקובל שליט"א.

במוצאי שבת, התקיים כנס ענק בהשתתפות רבים מתלמידיו של הרב. המשפיע החסידי הרה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א קרא לציבור להתחזק בתפילה ועבודת המידות, וחיזק את הציבור.

אחריו נשא דברים גדול המחזירים בתשובה הרב אמנון יצחק שסיפר להמונים על "מופת" שהתרחש בזכותו לפני מספר ימים שעה שחבריו של בחור שנפצע הגיעו לרב שיתפלל בעבורו והמליץ להם לקבל על עצמם לימוד ברציפות ואכן הבחור הבריא.

"מידת הדין מתוחה ופגעה ברב פרץ", זעק הרב אמנון יצחק, "אני קורא לציבור, לקבל על עצמו ללמוד בכל יום שעתיים רצופות מתוך תענית דיבור, ובזכות כך נזכה שהרב יתרפא, ומחלתו תעבור לנשיא סוריה בשאר אסאד ולנשיא איראן מחמוד אחמדיניג'אד ולמנהיג חיזבאללה חסן נסראללה".

בסיום דבריו, ערך הרב "מי שברך" מיוחד לרפואת רבי ניסים בן סוליקה כשהקהל הרב עונה אמן נרגש אחריו.

הציבור נקרא להרבות בתפילה עבור הרב ניסים בן סוליקה פרץ, לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר