כל העולם בתמונה אחת: כינוס השלוחים העולמי של חב"ד

אמש נחתם בניו-יורק הכינוס השנתי העולמי של שלוחי חב"ד מכל רחבי תבל. אחד מרגעי השיא בכנס הוא צילום התמונה הקבוצתית על רקע מרכז חב"ד העולמי - 770. מדי שנה מתווספים ל'פריים' מאות שלוחים נוספים ועדשת המצלמה צרה מלהכילם. השנה נמנו כ-4,000 שלוחים והתוצאה לפניכם

שמעון הורביץ | כיכר השבת |
(ברוך עזאגווי)

3 שנים לרצח שלוחי חב"ד במומביי ומערך השליחות החב"דית מתחזק: קרוב ל-4,000 שלוחים מכל קצוות תבל הגיעו להשתתף בכנס השלוחים העולמי, המתקיים מדי שנה בסמוך למרכז חב"ד העולמי - 770 שבניו-יורק.

השלוחים מנצלים את ימי הכינוס להתייעצויות וקבלת החלטות, מתעדכנים בנושאי הפעילות לשנה הקרובה ובעיקר נהנים ממפגש אחים ורעים, כזה המתאפשר להם פעם בשנה בלבד.

מי שעומד מאחורי הכינוס הענק הוא ארגון "מרכז לעניני חינוך", המנהל את מערך השליחות בעולם ובראשו עומדים הרב חיים-יהודה קרינסקי, מי שהיה מזכירו של הרבי מליובאוויטש זצוק"ל, והרב משה קוטלסקי המכונה "האמא של השלוחים". הרב קוטלרסקי הספיק במשך ימי חייו לבקר כמעט בכל נקודה בעולם אליה נשלח שליח, לרוב כהכנה לקראת בואם של השלוחים.

בערב ההצדעה המרכזי, המכונה "הבאנקט", השתתפו בנוסף לשלוחים גם מאות גבירים, התומכים במשך השנה בפעילות השלוחים במדינתם. אורח הכבוד באירוע היה רבה של אנגליה, הרב יהונתן סאקס.

אחד מרגעי השיא של הכינוס שאינו משאיר אדם אדיש, הוא רגע צילום התמונה הקבוצתית על רקע בניין 770. בשעות שלפני הצילום נדחקים במקום אלפי השלוחים, המנסים להיכנס ל'פריים' העדשה. מדי שנה מתווספים לצילום מאות שלוחים חדשים ועדשת המצלמה צרה מלהכילם. התוצאה הסופית בתמונות שלפניכם.

(ברוך עזאגווי)
(ברוך עזאגווי)
(ברוך עזאגווי)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר