ראש בראש

גפני: ללום מחפש כסף וכבוד; ללום: גפני משת"פ הסמינרים

ביום חמישי האחרון, הגיש עו"ד יואב ללום עתירה לבג"ץ נגד אפליית התלמידות הספרדיות בסמינרים. ח"כ משה גפני מ'יהדות התורה', תוקף בחריפות את ללום ואומר כי "העתירה הזו רק תזיק. היא נעשתה בשביל כסף ובשביל כבוד, לא למטרת העניין עצמו". ואיך מגיבים ב"נוער כהלכה"? סערה (חדשות)

חזקי שטרן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (פלאש 90)

עו"ד יואב ללום, יו"ר עמותת 'נוער כהלכה', הגיש ביום חמישי באחרון עתירה לבג"ץ בדרישה לבטל את המכסות לתלמידות ספרדיות בסמינרים החרדיים לבנות.

העתירה הוגשה נגד משרד החינוך, שר החינוך גדעון סער, והרשויות המקומיות ירושלים, בני-ברק, מודיעין עילית וביתר עילית, וכבר ביום שישי הורתה להם השופטת עדנה ארבל, להשיב בתוך שבוע לעתירה ולדרישה למתן צו ביניים שיעצור את הליכי הרישום לשנת הלימודים הבאה.

מי שתקף בחריפות את הגשת העתירה, הוא יו"ר ועדת הכספים של הכנסת, חבר-הכנסת משה גפני (יהדות התורה), שטען כי מטרת העתירה הוא כסף וכבוד.

בשיחה עם 'הארץ', אמר ח"כ גפני: "אני לא שותף לחגיגה הזו. אני, ולא ללום, עובד כל הזמן כדי לעזור לבנות אשכנזיות וספרדיות להיכנס למוסדות החינוך האלו. העתירה הזו רק תזיק. יתחילו לקבוע קריטריונים נוקשים שרק יפגעו בעבודה שלנו".

"העתירה הזו נעשתה בשביל כסף ובשביל כבוד, לא למטרת העניין עצמו", תקף ח"כ גפני בחריפות את מגישי העתירה והוסיף, "עם חוקים אנחנו רוצים לפתור את הבעיה? אולי נחוקק גם חוק שחצי משופטי בית המשפט העליון או מחברי הסגל באוניברסיטאות צריכים להיות ספרדים? שקודם כל יתחילו שם".

מעמותת "נוער כהלכה" נמסר בתגובה על דברי ח"כ גפני כי "הוא מנצל את חסינותו לצורך הטלת רפש. הלחץ של חבר הכנסת ברור מאליו, היות והוא אביהם הרוחני של מנהלי הסמינרים הגזעניים ושומר עליהם מכל משמר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר