בעקבות המתקפה על קווי המהדרין: החרדים יקימו חברה תחבורה חדשה

בעקבות גל ההסתה חסר התקדים בכלי התקשורת החילוניים כנגד הציבור החרדי עקב נוהל קווי המהדרין שפועלים בשכונות החרדיות - יוקם בחודש הקרוב חברה פרטית שתקיים נסיעות מופרדות ללא תשלום. 'כיכר השבת' חושף את כל הפרטים על המיזם החדש שעלול לשנות את הרגלי התחבורה של הציבור החרדי (חדשות, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(פלאש 90)

בעקבות גל ההסתה חסר התקדים כנגד הציבור החרדי על 'קווי מהדרין' שפועלים בשכונות החרדיות מזה עשור, תוקם בקרוב חברת תחבורה פרטית שתקיים נסיעות מופרדות ללא תשלום.

ל'כיכר השבת' נודע כי בימים אלו קבוצת עסקנים נקראו לביתו של אחד מגדולי ישראל וזה ביקש מהם לארגן תרומות לצורך המטרה של להפעיל את החברה ללא תשלום, ואכן העסקנים גייסו חמישה גבירים בעלי הון עתק שהתחייבו לתרום מידי חודש מיליון ומאתיים אלף ש"ח לצורך המטרה.

ארבעה מתוך חמשת הגבירים כבר הגיעו לארץ ובימים אלו הם נפגשים עם העסקנים לצורך העברת הכספים והארגון הסופי.

האוטובוסים יפעלו בערים: ירושלים, אשדוד ובית-שמש, כאשר הנסיעה תהיה ללא תשלום וזה בכדי לא לעבור על החוק שאוסר הפעלת תחבורה ציבורית פרטית.

עוד נודע ל'כיכר השבת' כי בכניסה לאוטובוסים יוצבו שלטים שיחייבו את הנוסעים להישמע להוראות כשהגברים יושבים קדימה והנשים בחלק האחורי של האוטובוס.

יצויין כי הנושא עלה בחודש האחרון בבתיהם של גדולי ישראל, אך העקבות גל ההסתה חסר האחריות כנגד ציבור שלם, הוחלט לקדם את הנושא ולהתחיל לתפעל את 'קווי המהדרין' כבר בחודש הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר