הסתה בחסות המדינה

שמן למדורה: פרופ' טרכטנברג מצטרף למחול השדים החילוני

פרופ' מנואל טרכטנברג, עובד מדינה והאיש שמונה לעמוד בראש הוועדה לשינוי חברתי-כלכלי, מצטרף לגל ההסתה החילוני ומוסיף שמן רע למדורה: "קשה להרגיש סימפטיה כלפי ציבור שלא עובד ולא משתתף בנשיאת הנטל, בעוד שאתה משלם מסים - עבור השירותים להם הציבור הזה זוכה" ● הסתה בחסות המדינה (חדשות)

שמעון הורביץ | כיכר השבת |
הסתה בחסות המדינה. פרופ' טרכטנברג

"קשה מאוד להרגיש סימפטיה כלפי ציבור שלא עובד ולא משתתף בנשיאת הנטל, בעוד שאתה משלם מסים - עבור השירותים להם הציבור הזה זוכה", כך התבטא בסוף השבוע פרופ' מנואל טרכטנברג.

חשוב לציין כי פרופ' טרכטנברג הינו עובד מדינה ומכהן כיו"ר הוועדה לתכנון ותקצוב במועצה להשכלה גבוהה. בקיץ האחרון מונה טרכטנברג ע"י ראש-הממשלה, בנימין נתניהו, לעמוד בראש "ועדת טרכטנברג" לשינוי חברתי-כלכלי, כתשובה לגל המחאה החברתית ששטף את הארץ.

פרופ' טרכטנברג, שאחראי מתוקף תפקידו במועצה להשכלה גבוהה גם על תקצובם של מוסדות האקדמיה לציבור החרדי, מודע היטב למעורבות הציבור החרדי בשוק העבודה ובנשיאת הנטל החברתי בכל תחומי החברה. אבל כשגל ההסתה התקשורתי לא מרפה, אפילו אדם במעמדו של טרכטנברג מושפע ומצטרף למחול השדים החילוני. במקרים כאלו כנראה שגם העובדות לא כ"כ חשובות.

טרכטנברג, שנשא דברים באירוע "שישי כלכלי" במוזיאון תל-אביב, ניסה בסוף דבריו לרכך מעט את דבריו ואמר כי "על מנת שהחברה הישראלית תוכל לא רק לשרוד, אלא גם לפרוח, עלינו לנסות בכל כוחנו להכיל אחד את השני. האלטרנטיבה היא מלחמת אזרחים".

את תגובת המועצה להשכלה גבוהה ותגובת משרד ראש הממשלה נביא בהמשך.

- האם פרופ' טרכטנברג ראוי לדעתכם להמשיך בתפקידיו הציבוריים? טקבקו.

הסתה בחסות המדינה. פרופ' טרכטנברג

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר