"האדמו"ר של נתניה"

אסון בכינוס רבני ישראל: הרב שמעון גבאי נפטר בפתאומיות

הרב שמעון גבאי, מגדולי המחזירים בתשובה בנתניה, הלך הלילה לעולמו. הרב גבאי שהשתתף בועידת רבני ישראל הנערכת בקיבוץ גינוסר, ערך 'תיקון חצות' בחדרו שבמלון ומיד בסיומו התמוטט. "הרב גבאי היה ללא ספק האדמו"ר של נתניה", אומר ל'כיכר השבת' העיתונאי דוד אלון. הלוויתו תיערך בצהריים (חדשות, חרדים)

יצחק רבינוביץ | כיכר השבת |
הרב גבאי ע"ה (דוד אלון)

אסון כבד: הרב שמעון גבאי ע"ה, מגדולי המחזירים בתשובה בעיר נתניה, הלך לעולמו אמש (ראשון) בפתאומיות.

הרב גבאי השתתף בועידת רבני ישראל הנערכת בימים אלה במלון גינוסר שבצפון, בהשתתפות מאות רבני ערים ושכונות מרחבי הארץ והרבנים הראשיים לישראל רבי משה-שלמה עמאר ורבי יונה מצגר.

מפרטים ראשוניים עולה שהרב ערך "תיקון חצות" בחדרו שבמלון ומיד בסיומו התמוטט. כוחות הצלה הוזעקו למקום וניסו לבצע החייאה ברב. השמועה פשטה בין הרבנים וגרמה לצער רב. הרבנים ליוו בדמעות את גופת הרב ביציאתו מהמלון.

"הרב גבאי היה ללא ספק האדמו"ר של נתניה", אומר דוד אלון, כתב 'קול העיר' חדרה-נתניה, בשיחה עם 'כיכר השבת', "במשך השנים האחרונות הצליח הרב גבאי בפעילות גדולה להפוך את נתניה למגדלור של יהדות ותורה. הוא היה התלמיד המובהק של הרב בן-ציון אבא שאול והרב ניסים טולדינו".

אלון מספר כי "לרב גבאי יש עשרות מוסדות תורה, בהם ישיבות, כוללים, ישיבות לבעלי תשובה, בתי-כנסת, מעונות ועוד. הרב גבאי ניהל ביד רמה את הקהילה הספרדית והאסון הקשה מהווה מכה קשה ביותר על הקהילה".

הלווית הרב גבאי ע"ה תיערך בצהריים בעיר - מישיבת תפארת משה בכניסה לרחוב בן אליעזר בנתניה, בדרכה לבית העלמין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר