הרב שמחה קוק הסביר ליעל דן: למה ציבור שלם מתעניין בישיש בן 101?

הגאון רבי שמחה קוק, רבה של העיר רחובות, הסביר ליעל דן בתוכנית "עושים צהריים" ב"גלי-צה"ל", למה ציבור שלם חושש לבריאותו של רב ישיש בן כמעט 102, מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב שליט"א. בסיום התוכנית, פרץ הרב קוק בבכי, כשסיפר על התפילות לרפואת הגרי"ש אלישיב בכל רחבי העולם

ישראל אהרן | כיכר השבת |
הגרי"ש אלישיב לפני שבועות ספורים (צילום

הגאון רבי שמחה קוק, רבה של העיר רחובות, הסביר ליעל דן בתוכנית "עושים צהריים" ב"גלי-צה"ל", למה ציבור שלם חושש לבריאותו של רב ישיש בן כמעט 102, מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב שליט"א.

בפתח השיחה, גילה הרב קוק כי ביקר אצל מרן ביום שישי האחרון. "הגעתי אליו בכדי לשמוע ממנו חוות דעת הלכתית בעניין של זוג שהולך להתגרש, היו צדדים לכאן או לכאן ואולי שיעשו השלמה בניהם. הרב היה בדעה צלולה לחלוטין", סיפר הרב קוק.

הרב סיפר כי הייתה לו שמחה מיוחדת בפגישה הנוכחית. "בגלל מצבו, לא פגשתי אותו מזה זמן. מסיבה זו, הייתה לי שמחה עצומה".

על המפגשים עם הגרי"ש, סיפר הרב קוק: "מאז שעמדנו על דעתינו, מאז שמוניתי לרב ברחובות לפני ארבעים שנה, כל ספק שהיה לי - ידעתי שיש לי כתובת. היקף הידיעות שלו, זה דבר אדיר. האישיות הגדולה שלו תכניס אותנו לדור של ההיסטוריה".

המגישה יעל דן, ניסתה להבין את סוד אריכות הימים של צדיקי הדור, והיא אפילו מנתה בשמות, בין-היתר: הרבי מליובאוויטש, רבי ישראל אבוחצירא ה'בבא סאלי', המקובל הגדול רבי יצחק כדורי והרב אברהם שפירא. "הזכות היא לא רק של הרב אלישיב, אלא של כולנו", אמר הרב קוק.

בסיום התוכנית, פרץ הרב קוק בבכי, כשסיפר על התפילות לרפואת הגרי"ש אלישיב בכל רחבי העולם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר