מודה ועוזב?

המוהל שצייץ בגסות: אולי זה לא היה כדאי

בצהריים חולל הרב אבי זרקי, מוהל פופולארי תושב העיר תל-אביב סערה לאחר שהתבטא בצורה מעוררת מחלוקת על ברית מילה שערך היום. בשיחה עם "כיכר השבת", מביע הרב זרקי חרטה ומודה: אולי לא הייתי צריך לומר זאת. וגם: מדוע הוא סבור כי מילה ללא פריעה נחשבת לכשרה? (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
הרב אבי זרקי (צילום: צילום מסך טוויטר)

הרב אבי זרקי שהתבטא בגסות בחשבון הטוויטר שלו על ברית מילה שערך ועורר סערה גדולה בתקשורת, מודה בשיחה עם "כיכר השבת": "אני פונה לקהל יעד שאינם שומרים תורה ומצוות, פתחתי את הטוויטר הזה בכדי לעשות רעש גדול בנושא ברית המילה, אכן אני כותב דברים שללא ספק יעשו זעזועים".

לשאלתנו האם הוא לא חושב שהדברים יעוררו הסתייגות דווקא מברית המילה ומרבנים כמוהו, משיב זרקי: "יש לי גישה שהקדוש ברוך חנן אותי למראית עין הגישה שלי שונה, אבל אני עושה ופועל רבות עם בנים ובנות בנשירה ועוד".

לדבריו, "התייעצתי עם גדולי ישראל והם הורו לי להתנהל בדרך הזו. הרבנים שאני מתייעץ איתם לא מעוניינים תמיד שאני אומר את השם שלהם. צריך לזכור שאני אחד מתלמידיו המובהקים של הרב שלמה וולבה".

עוד סנססציה מעורר הרב שכותב באותו טוויטר כי מילה ללא פריעה כשרה (זה ההבדל הגדול בן היהודים למוסלמים - שהיהודים עושים פריעה. נ.ב.). זרקי טוען שזו שיטת סלוניקי שעושים חיתוך ופריעה יחד, ולטענתו יש בידו מכתבים מגדולי הדור התומכים בשיטתו ובהם גם הרב עובדה יוסף.

כשנשאל הרב זרקי האם במבט לאחור הוא מתחרט על הדברים ולא היה כותב אותם כמו שהם, הוא מגיב: "אף אדם לא חף מטעויות וכשם שמקבל שכר על הדרישה כך מקבל שכר על הפרישה.

"צריך לזכור כי יש דברים פי מליון יותר גרועים עדיף שרב בישראל ייתפס על דברים כאלו, אולי לא היה כדאי שאני אכתוב את משפט הזה בהחלט יכול להיות שאני אתנצל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר