אור עקיבא: רב פונה לבית חולים לאחר שהותקף

יממה לאחר טענות על תקיפת הרבנים בחדרה, בעיר השכנה אור עקיבא הותקף אתמול הרה"ג משה חיים אזולאי מנהל מחלקת הכשרות בעיר על-ידי אדם שביקש להתקבל כמשגיח כשרות. "הוא צעק, קילל והעיף את המחשב על גופו של הרב", העיד עובד במועצה הדתית. הרב פונה לבית החולים 'הלל יפה' בחדרה, שם לאחר בדיקות הוחלט להשאירו להשגחה. תלונה נגד התוקף הוגשה במשטרת חדרה

אלי ג'אן | כיכר השבת |
הרב משה חיים אזולאי (צילום: כיכר השבת)

תקיפת הרבנים נמשכת: יממה לאחר טענות על תקיפת הרבנים בחדרה, בעיר השכנה אור עקיבא הותקף אתמול (רביעי) הרה"ג משה חיים אזולאי ראש מוסדות 'אור שלום' בעיר ומנהל מחלקת הכשרות על ידי אדם שביקש להתקבל כמשגיח כשרות.

"הוא צעק, קילל והעיף את המחשב על גופו של הרב", העיד עובד במועצה הדתית. לאחר התקרית חש הרב שלא בטוב והוא פונה לבית החולים 'הלל יפה' בחדרה.

סמוך לשעה 9 וחצי בבוקר נכנס תושב אור עקיבא למשרדי המועצה הדתית וביקש להתמנות כמשגיח כשרות באחד המפעלים. "הוא אמר שפיטרו את המשגיח שם ודרש לקבל את התפקיד במקומו", סיפר אחד מעובדי המועצה.

הרב אזולאי שמוכר גם כגיסו של הרב יעקב יוסף, הסביר לו שחלה טעות וכי המשגיח עדיין בתפקידו. כאילו בתזמון מושלם נכנס אותו משגיח למועצה הדתית והסביר לאותו אדם כי הוא לא פוטר משום תפקיד.

"פתאום הוא התחיל לצעוק ולקלל הוא תפס את המחשב וזרק על הרב", סיפרו עדי ראייה. מדריכת כלות ששהתה מקום, חשה לאירוע ועמדה כחוצץ בין התוקף לרב, "הוא ממש בא להכות את הרב, אבל המזל שהיא עמדה ביניהם".

כתוצאה מהמהומה, הועף גם דיסק קשיח בנפח 650 ג'יגה בייט מלאים בחידושי תורה. "הרב היה חיוור מאוד, הוא גם חשש שקרה נזק לכונן", אמרו עדי הראיה.

תלמידי הרב שחשו למקום, פינו אותו לקופת חולים, שם נאמר לו כי עליו להתפנות לבית חולים. עוד קודם לכן, תלמידי הרב, לקחו יחד עמו לתחנת המשטרה בחדרה שם הוגשה תלונה נגד התוקף.

"זה לא פעם ראשונה שהאיש הזה תוקף", אמרו תלמידי הרב, "כל פעם שבאים להתלונן נגדו, הוא מוציא תעודה של אדם שלוקה בנפשו. חייבים לעשות לזה סוף". בבית חולים הלל יפה, נערכו לרב משה אזולאי בדיקות בלב, וההחלטה הייתה להשאירו להשגחה.

תושבי העיר מספרים, כי בעבר פרסם התוקף גם פשקווילים נגד הר"מ אזולאי בחוצות העיר.

הרב יעקב יוסף, בן משפחתו של הר"ב אזולאי הזדעזע עמוקות מהתקיפה: "אני קורא למשטרה לטפל באותו אדם ביד קשה" אמר הרב.

מבית חולים הלל יפה נמסר כי הר"מ אזולאי הגיע לבית חולים במצב קל וכי הוא הושאר להשגחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר