לאחר שבוע וחצי: 'הצדיק מיבניאל' שוחרר מבית החולים

לאחר שבוע וחצי אשפוז בבית החולים, בשל אירוע לב חמור, שוחרר הבוקר 'הצדיק מיבניאל', מוהרא"ש שיק, לביתו. עם הגיעו לביתו בבורו פארק, כינס את תלמידי הישיבה, וביקש שיביאו ספר תורה כדי להשלים את הקריאה של ראש חודש, כאשר מיד לאחריה בירך ברכת "הגומל" בהתרגשות. מקורביו מציינים כי מצבו הבריאותי טוב אך יצטרך לעבור תקופת שיקום והתאוששות בביתו

חזקי שטרן | כיכר השבת |
מוהרא"ש שיק (צילום: ארכיון כיכר השבת)

בשורות טובות: לאחר שבוע וחצי אשפוז בבית החולים, בשל אירוע לב חמור, שוחרר הבוקר 'הצדיק מיבניאל' מוהרא"ש שיק לביתו כשהוא במצב טוב.

בסביבות השעה 11:00 לפי שעון ארה"ב, יצא מוהרא"ש מבית החולים בבורו פארק לעבר ביתו, הנמצא בבניין מתיבתא היכל הקודש בבורו פארק.

לאחר מנוחה קצרה, קרא לבחורי הישיבה וביקש שיביאו ספר תורה כדי להשלים את קריאת התורה של ראש חודש. מיד לאחר קריאת התורה, בירך מוהרא"ש את ברכת "הגומל".

כזכור, לפני כשבוע וחצי, בשבת שלאחר חג הפסח, עבר 'הצדיק מיבניאל' אירוע לב חמור והרופאים מיהרו להכניסו לחדר הניתוח, לאחר שעות ארוכות הועבר הרב לחדר התאוששות ובהמשך לאשפוז בבית החולים המקומי.

במהלך ימי האשפוז נרשמה הטבה מהירה במצבו הבריאותי, עד שלפני מספר ימים שיגר מכתב מיוחד היישר מחדרו בבית החולים לכל חסידיו ומעריציו שנשאו תפילות לשלומו.

"אין מילים בפי להודות לכם", כתב מוהרא"ש שיק, "על החסד חינם שעשיתם איתי והתפללתם עבור בריאותי, שאני בטוח שרק בזכות זה החזיר לי הקדוש ברוך הוא את החיים, יעזור הקדוש ברוך הוא שתמיד נוכל לבשר ולהתבשר בשורות משמחות תמיד".

חסידיו ומעריציו, שלא פסקו מלהתפלל לשלומו, שמחו לקבל את הבשורה על שחרורו מבית החולים. מקורביו מציינים כי מצבו הבריאותי טוב אך יצטרך לעבור תקופת שיקום והתאוששות בביתו.

בניין המתיבתא 'היכל הקודש' בבורו פארק. צילום: ברסלב סיטי (צילום: ארכיון כיכר השבת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר