דעה: החזירו את יתד נאמן לבעליו האמיתיים

הרב שך הקים את יתד כדי להלחם. גם יתד הוקם על ידי מרן כדי להלחם. המלחמה נגד השבועונים לא נועדה לנצח אותם, אלא כדי שאנחנו, בתיבת נח של ההשקפה, נדע שאחנו לא שם. כדי לחדד את זה צריך מלחמה. אני קורא! תחזירו את יתד לבעליו. כי בלי מלחמות, אין עתיד לציבור הנאמן לה' ולתורתו.

הרב יצחק בלומנטל | כיכר השבת |
הרב בלומנטל (איור)

ככל הנראה, ממש בקרוב תפונה גבעת האולפנה בבית אל.

ננסה רגע אחד לעצור את שגרת החיים, ולחשוב - למה רוב הציבור מרגיש שזה לא בסדר? למה?

כשבא ערבי, ומוכיח ששטח מסויים שייך לו, אולי הוא צודק? אולי באמת גנבו לו את השטח?

הרבה מאד מהשטחים המיושבים כיום, היו בעבר בבעלות ערבית. אני רוצה לשאול לדוגמא את תושב הר נוף - למה אינך מפנה את ביתך לטובת אנשי דיר-יאסין, הכפר הערבי שלטענת ויקיפדיה חי כאן עד קום המדינה?

ננסה רגע לעזוב את הרגשות וההבטחות שניתנו לאברהם אבינו, וננסה להבין למה לעולם לא נסכים לטענה כזו.

● 

וכך יענה האברך מהר נוף, את התשובה הפשוטה והאמיתית כל כך: גם אם באמת גרת כאן פעם, אבל כיום אני גר כאן, את ביתי בניתי כאן, השקעתי המון זמן ומאמצים. אם אתה חושב שמגיע לך פיצויים - אפשר לדון, אבל את הבית - לעולם לא.

ועכשיו נחזור למציאות: אולי יתד נאמן היה שייך פעם לאיזו שהיא עמותה, ואולי מישהו הצליח לקבץ את המניות הרדומות שלה, אבל זה פשע! שוד! שוד! שוד!

יתד נאמן של היום, נבנה בעמל רב על ידי אנשי ההנהלה הנוכחית. לא בקלות טוו להם קו מחשבתי, ולא ביום אחד הצליחו להפיל את כל אויביהם.

גם אם מישהו חושב שזה שלו - שידרוש פיצויים. אבל לחטוף את העיתון - זהו שוד!

● 

רבים חושבים שיתד נאמן הוקם על ידי הרב שך כדי שיהיה לציבור הליטאי חומר לקרוא, וכדי שתהיה לרבנים הליטאים במה להשמיע את דבריהם.

שקר מוחלט!

הרב שך הקים את יתד כדי להלחם.

הרב שך זצוק"ל, ראה בעיני רוחו, בדעת התורה שבו, שהדבר הרע ביותר שיכול לקרות הוא איחוד הציבור החרדי.

המלחמה שניהל נגד חב"ד, לא היתה כדי לנצח את חב"ד, דבר חסר סיכוי, אלא כדי שבבני ברק, בגבעת הישיבה, כולם ידעו שחב"ד זה טרייף.

כל "דגל התורה" הוקמה כדי שכולם - כל הליטאים - ידעו שאנחנו לא חסידים, אנחנו נאמנים לדרכה של תורה. המטרה לא היתה לנצח את אגודת ישראל, אלא להפריד, שנהיה לבד. מעטים, אבל נקיים ומנופים בשבע נפות. (עד שבא מישהו שלא חשב הרבה ואיחד את המפלגות, והרס במחי יד עמל רב של שנים).

גם יתד הוקם על ידי מרן כדי להלחם. המלחמה נגד השבועונים לא נועדה לנצח אותם, אלא כדי שאנחנו, בתיבת נח של ההשקפה, נדע שאחנו לא שם. כדי לחדד את זה צריך מלחמה.

אף אחד ביתד לא חשב שהוא יצליח לנצח את האינטרנט, אבל בהחלט חשבו שיצליחו לגרום לאברככים הזכים להרתע ממנו.

לא החרדים החדשים הם האויב. אבל מי שרוצה שבניו לא יגדלו כמותם, מי שמתפללת אחרי הדלקת נרות לבנים תלמידי חכמים עוסקים בתורה, חייב להלחם נגדם. כי בלי מלחמה - הם צדיקים, ואם הם צדיקים, חלילה גם בנינו יהיו כך!!

● 

אני קורא! תחזירו את יתד לבעליו.

כי בלי מלחמות, אין עתיד לציור הנאמן לה' ולתורתו.

מוכרחים משיח עכשיו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר