מלחמת הקברים

'העדה' נגד יקטר: "ראיון איתו שודר בשבת, הוא לא חרדי"

בעדה החרדית מותחים ביקורת קשה על ארהל'ה יקטר מ'הוועדה למניעת חילול קברים' בעקבות ראיון איתו ששודר במהלך ליל שבת האחרון. הרקע: מלחמה עזה בין הועדה לאתרא קדישא. יקטר בתגובה: "אני לא נוהג להגיב לאנשים שמפרסמים פשקווילים נגד כל גדולי ישראל" (אקטואליה, חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
אהרלה יקטר. תחת מתקפה (צילום: עוזי ברק)

בעדה החרדית מותחים ביקורת קשה על ארהל'ה יקטר מ'הוועדה למניעת חילול קברים' בעקבות ראיון איתו ששודר במהלך ליל שבת האחרון.

גורם בעדה החרדית המקורב ל'אתרא קדישא' תקף את יקטר, בשיחה לכיכר השבת: "מי התיר לו להתראיין לתקשורת חילונית כשהוא יודע שזה ישודר בשבת? אם הוא לא חושש מחילול שבת, איך אפשר לסמוך עליו בנושא קדושת המת?".

הגורם הוסיף: "יקטר מנהל את המלחמה הזאת משתי סיבות: שליטה וכוח. באתרא קדישא התנזרו מראיונות לתקשורת, גם היו"ר הרב שמידל לא התראיין מעולם לתקשורת. איך יקטר, לאחר שהצטלם לכתבה ששודרה בשבת, יכול לקרוא לעצמו חרדי?".

הגורם התייחס לפצצת הסירחון שנזרקה לעבר ביתו של בנו של הראב"ד הרב משה שטרנבוך: "אין לנו שום קשר לזה, יש לו מלחמות עם עוד אנשים, קל להפיל כל דבר על 'אתרא קדישא'".

בתגובה למתקפה, מסר יקטר לכיכר השבת: "אני לא נוהג להגיב לאנשים שמפרסמים פשקווילים נגד כל גדולי ישראל, חופרים קברים יום יום בנשר, מפעילים טרור ומשחיתים בתי-כנסת".

בתחקיר ששודר בערוץ 2 הוצגו אנשי 'אתרא קדישא' כגובים דמי חסות תמורת הפסקת המחאה נגד חילול קברים. לכתבה התראיין יקטר, מהארגון המתחרה, ותקף את אתרא קדישא.

בין יקטר ו'אתרא קדישא' ישנו מאבק ארוך וקשה סביב המחאה נגד חילולי קברים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר