התייצב מצבו של מרן הרב אלישיב; יעבור בשעות הקרובות טיפול מכריע

בשורה טובה: במהלך הלילה חלה התייצבות במצבו של מרן פוסק הדור הרב יוסף-שלום אלישיב. עם זאת, בבית-החולים מדגישים כי המצב עדיין קריטי ונשקפת סכנה לחייו. שלמה קוק, דובר בית הרב, מסר הודעה הבוקר (רביעי) ולפיה "בשעות אלו עובר הרב טיפול מכריע. בני המשפחה מבקשים מהציבור להמשיך ולעורר רחמי שמיים לרפואת הרב יוסף שלום בן חייה מושא"

ישי כהן | כיכר השבת |
(באדיבות: העולם החרדי)

בשורה טובה: במהלך הלילה חלה התייצבות במצבו של מרן פוסק הדור הרב יוסף-שלום אלישיב. עם זאת, בבית-החולים מדגישים כי המצב עדיין קריטי ונשקפת סכנה לחייו.

בני משפחתו של הרב מודיעים כי בשעות אלו הוא עובר טיפול קריטי ומכריע ולאחריו הרופאים ייאבחנו את מצבו המדויק של הרב.

שלמה קוק, דובר בית הרב, מסר הודעה הבוקר (רביעי) ולפיה "בשעות אלו עובר הרב טיפול מכריע. בני המשפחה מבקשים מהציבור להמשיך ולעורר רחמי שמיים לרפואת הרב יוסף שלום בן חייה מושא".

בראיון בלעדי ל'כיכר השבת', סיפר אתמול (שלישי) מנהל בית-החולים 'שערי צדק', פרופסור יהונתן הלוי: "אנחנו ב'שערי צדק' מאמינים בתפילת הרבים, וגם בזכויותיו של הרב - לצד טיפול רפואי איכותי. אנחנו מקווים ששלושת הגורמים האלו יחדיו יעזרו גם הפעם לסייע לרב.

"אדם בן 102 שנמצא על מכונת הנשמה. לאורך כל התקופה מצבו היה קריטי. אני מקווה שגם הפעם תהיה עלייה במצבו אחרי הירידה במהלך הלילה. הצוות הצליח לייצב את מצבו, ומצבו יציב יותר, אנחנו נמשיך בטיפול שהרב מקבל בכל התקופה וביתר שאת מאז הלילה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר