הרב עובדיה קרא ובישיבת 'חזון עובדיה' ביטלו את בין הזמנים

בעקבות קריאתו הנרגשת של מרן הראשון לציון הגאון רבי עובדיה יוסף לראשי ישיבות לבטל השנה את 'בין הזמנים' בעקבות גזירת הגיוס, ישיבת 'חזון עובדיה' שבראשותו של הרב יצחק יוסף הודיעו כי בין הזמנים בוטל. ל'כיכר השבת' נודע כי בישיבה שוקדים על איתור מקום שיתאים ללימודים בימי בין הזמנים. בתוך כך, הבוקר, שב הגר"ע יוסף והתייחס בשיעורו היומי לגזירת הגיוס. צפו

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום מתוך הוידאו)

בעקבות קריאתו של מרן הראשון לציון הגאון רבי עובדיה יוסף לראשי ישיבות לבטל השנה את 'בין הזמנים' בעקבות גזירת הגיוס, ישיבת 'חזון עובדיה' שבראשותו של הגאון הרב יצחק יוסף הודיעו כי בין הזמנים בוטל.

גורם בישיבה אמר ל'כיכר השבת': "לאור קריאתו של מרן הראשון לציון הוחלט בישיבה להמשיך את הלימודים כרגיל במסגרת מחנה הקיץ הנערך מידי שנה ולבטל את כל הפעילויות הנהוגות בו מידי שנה, מחנה הקיץ יתקיים השנה במתכונת הרגילה של סדרי אמצע הזמן החל מתשעה באב ועד ר״ח אלול".

ל'כיכר השבת' נודע כי בימים אלו שוקדים בישיבת חזון עובדיה על איתור מקום המתאים לשימוש לכל ימי בין הזמנים לצורך המטרה האמורה, כמו-כן הורה ראש ישיבת חזון עובדיה הגר"י יוסף לכל ראשי הכוללים בוגרי הישיבה ברחבי הארץ להמשיך את הלימודים בכוללים לכל הפחות במתכונת של חצי יום על אף שמרן בדרשתו לא התייחס לעניין הכוללים.

כזכור, אמש (מוצאי-שבת) קרא מרן הרב עובדיה יוסף לבטל את חופשת 'בין הזמנים' בישיבות. "אנחנו עכשיו נמצאים בצרה גדולה, יש שחושבים למעט את כבוד התורה, למעט את לימוד התורה, למעט את לומדי התורה, למעט את עמלי התורה. לצערנו הרב, הרי נערי ישראל לא קיימים אלא בזכות התורה", אמר הרב עובדיה.

הרב קרא להרבות בתפילה: "עלינו כולנו התפלל להקב"ה, הכל בידו ישתבח שמו, 'כחומר ביד היוצר כן אתם בידי'. לכן מיום ראשון והלאה זה ימי בין המצרים, ומיום ראשון והלאה אנחנו נגיד את תפילת 'אבינו מלכנו' תיכף אחרי שחרית ומנחה, ונכוון שהקב"ה יציל אותנו".

"אני מבקש, אם אפשר שראשי הישיבות שעיני ישראל תלויות אליהם, שידאגו שלא יהיה חופש - בין הזמנים, שהשנה לא יהיה חופש, ללמוד תורה, חזק בתורה, ככה אנחנו נעשה, גם הקב"ה יעשה מלמעלה", הוסיף הגר"ע יוסף.

בתוך כך, גם הבוקר במהלך שיעורו היומי של הרב, הרב דיבר בקול חנוק עד דמעות ואמר: "נקווה לישועה של הקב"ה שירחם עלינו, בזכות התורה הקדושה יגן בעדינו מעל כל המסתינים שעומדים עלינו לרעה להחליש את התורה, לבטל את עמלי התורה, הקב"ה יפר את עצתם ויקלקל מחשבותם, ויזכינו שתחזור עטרה ליושנה בתורה, בזכות זה יבא משיח צידקינו".

צפו במרן הבוקר בשיעורו היומי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר