האדמו"ר מבעלזא הפתיע את חסידיו ובירך "הגומל" בשם ומלכות

כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א הפתיע הבוקר את חסידיו הרבים, כאשר בתפילת שחרית כובד במהלך קריאת התורה בעליית "שלישי", בסיומה בירך את ברכת "הגומל" בשם ומלכות. בקרב מקורביו יש הטוענים כי הברכה באה כהודאה על הנס הגדול שבסיכול המגה-פיגוע אמש באזור כרם שלום, אך יש שטוענים כי טרם ידוע על מה נסובה הברכה

ישראל כהן, ישי כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר מבעלזא, בשבוע שעבר (צילום: אלי סגל)

ביום שאחרי הנס הגדול באזור כרם שלום עם סיכול פיגוע הטרור המשולב מסיני, בעוד בצה"ל חוקרים את התקרית בכדי להפיק לקחים, ובודקים כיצד בכל-זאת הצליח הנגמ"ש המצרי לחדור לתוך ישראל, בחסידות בעלזא התרחש אירוע נדיר וחריג.

הבוקר (שני) הפתיע כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א את חסידיו הרבים, כאשר בתפילת שחרית כובד במהלך קריאת התורה בעליית "שלישי", בסיומה בירך את ברכת "הגומל" בשם ומלכות.

בשעות הבוקר ניסו החסידים להבין על מה בירך האדמו"ר "הגומל", כעת, יש מקורבים הטוענים כי הסיבה לכך היא, רצונו של האדמו"ר להודות על הנס הגדול שהתרחש אמש באזור כרם.

לדברי מקורבים, כבר אמש חשו בדברים נסתרים וחריגים בהתנהגותו של הרבי כשבניגוד לימים האחרונים בהם יצא לאירועים ואף קיבל חסידים לעצה וברכה, אתמול במהלך היום כולו הסתגר האדמו"ר מבעלזא בחדרו ולא יצא אל הקהל, כשאת התפילות קיים במסגרת מניין מצומצם בחדרו האישי.

גם בשעות הערב סירב הרבי לקבל קהל והיה נראה שרוי במתח רב. בשעות המאוחרות של הלילה סיפרו הגבאים לרבי על הנס הגדול והבוקר כאמור הוא בירך על כך ברכת "הגומל" בשם ומלכות.

עם זאת, גורמים אחרים בחסידות בעלזא שוללים זאת ואומרים כי טרם ידוע מה הסיבה בגינה בירך האדמו"ר את ברכת "הגומל"בשם ומלכות.

כפי שדווח כאן בהרחבה, בשעות הערב אמש חוליית מחבלים חדרה לישראל ונכשלה בביצוע מגה-פיגוע, וזאת ללא שום נפגעים מהצד הישראלי, כאשר לפי כל ההערכות, לולא סוכל הפיגוע התוצאה הייתה אסון כבד.

האירוע החל בסמוך לשעה 20:00 בערב אמש, כאשר חוליית מחבלים כבשה מוצב מצרי באזור רפיח שבסיני, הרגו למעלה מעשרה חיילים מצריים והשתלטו על שני נגמ"שים. אחד מהם התפוצץ בגדר הגבול ואפשר לנגמ"ש השני לחדור לשטח ישראל.

חיל האוויר וכוחות שריון סכלו את חדירת הנגמ"ש בירי מסיבי, מספר מחבלים ניסו להימלט אך כוחות צה"ל בשטח הצליחו לחסלם. לא היו נפגעים לכוחות צה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר