ערב ראש חודש אלול

בבית שמש לא רוצים את ה'נושרים': הם מקלקלים

ימים ספורים לפני תחילת שנת הלימודים, אמש (ה) הפגינו בבית שמש כנגד מוסד שנועד עבור בני נוער שנשרו מהמסגרות החינוכיות. תושבים בשכונה אמרו ל'כיכר השבת': "הדבר בא על חשבון חינוכם הטהור של בנינו ובנותינו". רב השכונה בעצרת: לא ננוח ולא נשקוט" • האזינו

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה, פלאש 90)

ערב ראש חודש אלול: בבית שמש לא רוצים את מוסד ל'נושרים' בעיר.

תושבי שכונה בבית שמש התאספו לעצרת מחאה נגד הישיבה ״לנושרים״ שמקלקלת את ילדיהם.

אמש (חמישי), ערב ראש חודש אלול התאספו המונים בבתי כנסיות והיכלי הישיבות לתפילת יוכ״ק לרגל ימי הסליחות, גם בשכונת משכנות יעקב בבי״ש התאספו התושבים לתפילה נרגשת.

אלא, שלשם שינוי שם הוחלט בהדרכתו של רב השכונה הגאון רבי מרדכי גולדשטיין. לשלב בעצרת החיזוק גם מחאה חריפה כנגד ישיבה קדושה שהוקמה בתוככי השכונה.

הסיבה: הישיבה מיועדת להחזיר למוטב בחורים ״נושרים״ שסרו מדרך הישר.

לדברי התושבים, אותם צעירים פוגעים באופי הרוחני של השכונה ומדרדרים ברוחניות את בחורי הישיבה התמימים תושבי השכונה.

"פוגעים בחינוך בנינו ובנותינו"

בעצרת נשאו דברים רבני השכונה שמחו על הפגיעה הקשה באופיה החרדי של השכונה וביקשו מראשי הישיבה למצוא להם מקום אחר להקים את ישיבתם.

לדברי אחד התושבים המקומיים שהשתתף בעצרת ושוחח עם כיכר השבת: "ברור שהישיבה הינה חשובה ומטרותיה נעלות וזאת על מנת להחזיר בתשובה את אותם בחורים, אולם לצערינו הדבר בא על חשבון חינוכם הטהור של בנינו ובנותינו צעירי השכונה".

"את הדבר הזה איננו יכולים להסכים ולאפשר, לא ייתכן שישיבה לנושרים תמוקם בתוככי שכונה חרדית, על ראש הישיבה לפתוח את ישיבתו באזור אחר בקצה העיר מרוחק מהשכונה. אומר אותו תושב"

יצויין כי אחד מתושבי השכונה עמו שוחחנו ומכיר את הישיבה אומר: "כלל לא מדובר בישיבה לנושרים, זו ישיבה רגילה לבחורים שקצת חלשים בלימוד, שצריכים עידוד לימודי והישיבה מקדמת אותם, הם לא נערי שוליים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר