המצב מזעזע

עדות מבפנים של הרב צ'ולק: 'המחלקות מלאות'

"רק מי שמבקר במחלקות מבין איזה חסד עצום עשה עמו הקב"ה שהוא יכול להיות בצד הנותן והמסייע-תנצלו את המתנה שנתן לכם הקב"ה בואו תסייעו לנו בפעילות" (חרדים)

"הזכות הזו להיות בצד הנותן, היא זכות עצומה" (צילום: באדיבות המצלם)

על רקע ריבוי החולים ל"ע והעליה בכמות הנזקקים לסיוע ולעזרה, יו"ר עזר מציון פונה מלב אל לב לציבור ומזמין אותו להיות שותף עם עזר מציון בפעילות החסד העצומה, ולנצל את ההזדמנות להיות בצד הנותן. בימים הקרובים תתקיים מגבית חירום, שתסתיים ביום ראשון הבא, ערב ראש השנה, ומתקיימת השנה בסימן "להיות בצד הנותן".

בשנים האחרונות ארגון עזר מציון הרחיב את פעילותו, בפרט על רקע משבר הקורונה, כאשר מערך המתנדבים הארצי הפרוש בכל פינה בישראל סיפק סיוע חסר תקדים לרבבות נזקקים. במשך כל אותה תקופה, הנעזרים הרגילים של הארגון המשיכו לקבל סיוע. אם זה עזרה בשינוע חולים ובני משפחותיהם, אספקת ארוחות חמות, העברת תרופות, סיוע לקשישים ועוד. כל זאת בנוסף לנופשונים, סיוע למשוקמי נפש, סיוע לילדים מיוחדים, סיוע לחולי סרטן ומערך המח עצם שלא הפסיק לתפקד אפילו בימי הסגר הקשים ביותר.

עזר מציון יוצאים במגבית חירום שתסתיים בערב ראש השנה - כנסו >>

העשייה לאורך השנתיים האחרונות הדגישה לאלפי המתנדבים את הזכות והשמחה "להיות בצד הנותן". זכות זו עולה וצפה על רקע שורת הטרגדיות הקשות לאורך השנתיים האחרונות, אם זה המגיפה שהכתה קשות בציבור החרדי והצריכה מאמץ עילאי במחלקות הקורונה, ואם זה האסון הכבד במירון, וזאת בנוסף לאלפי חולי סרטן חדשים ל"ע שנכנסו למשפחת הנזקקים של הארגון - גרמו להגדלה משמעותית של מערך הסיוע והתמיכה של הארגון.

"הזכות הזו להיות בצד הנותן, היא זכות עצומה" אומר יו"ר עזר מציון הרב חנניה צ'ולק. "מעבר לזכות עצמה להיות בריא ב"ה ולא להזדקק לסיוע, היא גם מאפשרת ליהודי לקיים מצוות חסד בהידור, ולתת מעצמו למען הזולת. "רק מי שמבקר במחלקות מבין איזה חסד עצום עשה עמו הקב"ה שהוא יכול להיות בצד הנותן והמסייע".

"אלו ימים לא קלים עבור עם ישראל" אומר הרב צ'ולק בכאב "כולנו רוצים שהקב"ה יתנהג איתנו לפנים משורת הדין. ותשובה ותפילה וצדקה מעבירין את רוע הגזירה – אני בטוח שתרומתכם מנדיבות הלב תפעל גדולות בשמי מרום". הרב צ'ולק מסיים את דבריו ואומר: "ישנה הנהגה של מידה כנגד מידה, כשאדם עוזר לדבר כ"כ חשוב, הקב"ה יתנהג איתו גם במידה כנגד מידה ויסייע ויעזור לו שיזכה להמשיך להיות בצד הנותן בכל מה שצריך והכל מתוך אושר ושמחה. ברצוני לאחל לכולם שנה טובה ובריאות איתנה מתוך אושר ושמחה".

עזר מציון יוצאים במגבית חירום שתסתיים בערב ראש השנה - כנסו >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר