"מקדשי שמים"

לאחר תהליך הכשרה ממושך: עשרות חובשים הצטרפו לארגון הצלה – מד"א

במעמד השתתפו ראשי ארגון 'הצלה' ובכירי מרחב ירקון במד"א בראשות מנהל המרחב • באירוע הובאה ברכת רב הארגון הגרש"א שטרן שבירך את המתנדבים וקרא להם לקדש שם שמיים בפעולותיהם והליכותיהם בהצלת חיים על פי גדרי ההלכה (בארץ)

מעמד סיום הכשרת המתנדבים (צילום: באדיבות המצלם)

במעמד מרשים הצטרפו עשרות חובשים ופראמדיקים לשורות ארגון הצלה הפועל תחת מד"א, לאחר שסיימו את תהליך הכשרתם בו הוכשרו לשמש נהגי אמבולנסים וחובשים. המתנדבים מצטרפים לאלפי מתנדבי הצלה – מד"א מכל רחבי הארץ, ובפרט במרחב דן, הפועלים לילות וימים להצלת חיים.

באירוע נטלו חלק מנהל המרחב במד"א מר חיים דורי, סגנו אביחי חדד, אדיר ביתן אחראי כוננים ארצי, מאיר זרגריאן מנהל תחנת מד"א ר"ג, אביחי טאורי ושמוליק פוליאס.

לכל אחד מהחובשים החדשים הוענק תיק ציוד מקצועי מציל חיים, יחד עם מכשיר קשר, מדי מד"א ואפוד הצלה.

בערב המיוחד התקיימה אף השתלמות מקצועית מרתקת מטעם מוקד הכוננים של מד"א שהועברה על ידי חיים אלגרבלי.

יו"ר הצלה, הרב אושי שלומוביץ, בירך את החובשים החדשים ותיאר בפני המשתתפים את הדרך בה הוקם ארגון הצלה לפני יותר מ-30 שנה ע"י משפחת הלפרין לע"נ הרב נחום יואל הלפרין ז"ל.

מנכ"ל הארגון, הרב יעקב יוזשעף, דיבר בהתרגשות על הזכות להתנדב בהצלת חיים בארגון הצלה אשר יסודותיו עומדים על מרן בעל ה"שבט הלוי" זצוק"ל, ותחת הנהגתו של מורנו ורבנו הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א, רב מערב העיר ב"ב, נשיא מוסדות מתיבתא בעיר ורב ארגון הצלה, בהכוונה על כל צעד ושעל בגדרי ההלכה והשבת.

מנהל המרחב ירקון במד"א, מר חיים דורי כובד לשאת דברים ואמר כי הוא שמח מאוד על הצטרפותם של מתנדבים נוספים ועיבוי כוח הצלת החיים במרחב. הוא בירך את הנוכחים וביקש מהם לדאוג שהצלת החיים תהיה בצורה מקצועית ובטוחה ככל האפשר.

סגנו, מר אביחי חדד, הוסיף על דבריו ואמר כי הוא שמח על כך שכל אחד מהמצטרפים החדשים מצויד בציוד מקצועי ומתקדם להצלת חיים.

הרב מיכאל קקון, חבר מועצת העיר ב"ב ומתנדב ארגון הצלה, הביא את ברכתו של רב הארגון הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן שליט"א, שבירך את המתנדבים וקרא להם לקדש שם שמיים בפעולותיהם והליכותיהם בהצלת חיים על פי גדרי ההלכה.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר