באירוע רב רושם

אלפי מתנדבי מד"א וארגוני ההצלה החרדיים התכנסו לערב הוקרה שערך מד"א

בערב מושקע שערך מד"א כהכרת תודה לאלפי מתנדבי ארגוני ההצלה החרדיים הפועלים עמו בשיתוף פעולה השתתפו כ-3000 מתנדבים ובני משפחתם לצד ראשי מד"א ונהנו משירתם המיוחדת של גדולי הזמר החסידי יעקב שוואקי וארי היל בניצוחו של המאסטרו יואלי דיקמן • יו"ר מד"א הרב אברהם מנלה באירוע: "מד"א הוא הארגון עם מספר המתנדבים החרדים הגדול ביותר בעולם" • מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין: "העוצמה האדירה המשתקפת מהנוכחים כאן, היא עוצמה שאף אחד לא יכול לה, והיא, היא זאת שמוכיחה כי האחדות והשלום תמיד מנצחים" (חרדים)

מתוך אירוע ההוקרה של ארגון מד"א (צילום: באדיבות המצלם)

בערב שכולו הוקרה והערכה, התכנסו ביום חמישי האחרון אלפי מתנדבי מד"א וארגוני ההצלה מכל רחבי הארץ הפועלים בשיתוף מגן דוד אדום ובראשות ראשי הארגונים, בכירי מד"א והנהלת הארגון ואורחי כבוד, לכינוס גיבוש ואמירת תודה לאלפי המתנדבים הפרוסים בשטח בכל שעות היום והלילה במטרה להציל חיים ולקדש שם שמיים.

הכינוס נערך תוך הפרדה מלאה באולמי היכל התרבות בת"א בהשתתפות כ-3000 מתנדבים ונשותיהם, יו"ר מד"א הרב אברהם מנלה, מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין, ראשי ובכירי מד"א וראשי ארגוני ההצלה מכל רחבי הארץ.

המאסטרו יואלי דיקמן בערב ההוקרה (באדיבות המצלם)

באירוע השתתפו כ-3000 מתנדבי ארגוני ההצלה החרדיים ובהם: ארגון הצלה, צוות הצלה, הצלה בית שמש, הצלה רחובות, החובש הר נוף, הצלה טבריה, הצלה פ"ת, הצלה שרון, הצלה כפר חבד, הצלה אלעד, הצלה דרום, הצלה עמנואל, הצלה מודיעין עילית, הצלה בגליל, הצלה כרמל, הצלה גלבוע, הצלה בת ים, הצלה יבניאל.

את ערב ההוקרה הנחה בטוב טעם יועץ מד"א למגזר החרדי ר' יעקב ביכלר שהזמין את אורחי הכבוד לשאת דברי ברכה ובהם עמדו על השילוב בין המקצועיות הרפואית של מד"א לבין ההנחיות ההלכתיות של רבני ארגוני ההצלה על פיהם פועלים אלפי המתנדבים.

קהל האלפים באירוע (באדיבות המצלם)

יו"ר מד"א הרב אברהם מנלה באירוע: "ראיתי אתכם באסון מירון הנורא הייתי שם כל הלילה הסתכלתי עליכם בעיניים, ראיתי איך הכל נפל עליכם, הכל ברגע אחד, אמרו אר"ן ואף אחד לא הבין מה קורה. אין כמו ארגון מגן דוד בעולם ואין כמו מתנדבי ארגון מגן דוד אדום בעולם, מד"א הוא הארגון עם מספר המתנדבים החרדים הגדול ביותר בעולם".

בדברי הברכה שנשא מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין הוא הודה למתנדבים המסורים ולבני משפחתם שמעניקים להם תמיכה ורוח גבית לפעילות השוטפת סביב כל שעות היממה ובמשך כל עונות השנה. "תודה על מסירות ללא גבולות בשעות לא שעות. שלג ושמש, גשם ושרב. שום דבר לא מונע מכם לעשות את הדבר שהפך להיות דוגמה וסמל. להציל חיי אדם" אמר בין והוסיף: "בערב הזה אני רוצה להודות אישית לכל אחד ואחד מכם. נמצאים כאן אלפי מתנדבי ההצלה מארגוני ההצלה החרדיים באירוע של אחדות ועוצמה.

מתוך אירוע ההוקרה של ארגון מד"א (באדיבות המצלם)

במהלך הערב הופיעו ושימחו בליווי תזמורת מלאה, את אלפי המתנדבים גדולי הזמר החסידי יעקב שוואקי וארי היל בניצוחו של המאסטרו יואלי דיקמן.

כן הוצגה מצגת מרשימה על פעילות מד"א והמתנדבים החרדים העושים לילות כימים להצלת חיי אדם.
בסיומו של הערב המושקע התפזרו אלפי המתנדבים בתחושת התרוממות הרוח ובכוחות מחודשים להמשך פעילות הקודש בהצלת חיי אדם.

מתוך אירוע ההוקרה של ארגון מד"א (באדיבות המצלם)
קהל האלפים באירוע (באדיבות המצלם)
מתוך אירוע ההוקרה של ארגון מד"א (באדיבות המצלם)
מתוך אירוע ההוקרה של ארגון מד"א (באדיבות המצלם)
מתוך אירוע ההוקרה של ארגון מד"א (באדיבות המצלם)
מתוך אירוע ההוקרה של ארגון מד"א (באדיבות המצלם)
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר